Vraag

Crush gaat met iemand anders, heeft iemand tips?

  • 13 February 2019
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi.
Ik heb een paar tips nodig, eigenlijk met een beetje spoed.

Ik vind een meisje al een tijdje leuk, erg leuk. Ik wilde haar uitvragen op valentijnsdag. Ik weet het wel een beetje cliche. Nu blijkt dat ze morgen een date heeft. Ik snap het echt niet, want we gaan nu een paar maanden met elkaar om en we zijn best close, maar ik wist helemaal van niks. Volgens haar betekent de date niks, want ze hoeft niks van hem. Maar ze gaat wél op die date, al zegt ze omdat het is omdat ze moe was van hem telkens afwijzen. Ik weet dat het waarschijnlijk erg slecht is, maar ik wil haar dus morgen uitvragen. Ik ben hier alleen heel slecht in. Heeft iemand tips? Je zou me ontzettend helpen.

Bedankt

3 reacties

Morgen uitvragen is niet zo handig als ze al een date heeft
Hiya,

Soms moet je mensen gewoon op hun woord geloven, als zij zegt dat het voor haar niks betekent dan moet je dat gewoon geloven. Vertrouw je der? want als dat ja is dan zal ik me niet teveel bekommeren over die 'date' aangezien zoals jij zelf als zei: jullie zijn close(r). Meiden willen dit vaak niet toegeven maar hun 'bestfriends' zien ze vaak ook als mogelijke 'boyfriend/girlfriend material' en dus zou ik zeggen dat je echt wel kans maakt.

Eigenlijk begrijp ik der ook wel, want ik ben zelf ook wel eens op 'date' gevraagd en ik vind het zelf ook moeilijk om 'néé' te blijven zeggen dus het wordt bij mij al snel 'ja' ook al wil ik dat niet. Er is natuurlijk wel een (kleine) kans dat ze hem wel leuk vindt, alleen dat ze het misschien niet aan je durfde te zeggen etc-, misschien wat letten op haar lichaamstaal (dat zegt vaak ook erg veel).

Ik ben het trouwens ook wel eens met @Anonie_m want ze heeft al immers een afspraak en het is dan een beetje lullig voor haar om het weer af te moeten zeggen.

Er zijn genoeg manieren om der op date te vragen: instagram en youtube, pinterest staan er vol mee.
probeer gewoon een beetje zelfverzekerd over te komen en eerlijk te zijn, doe je niet anders voor dan je bent want al zou dat werken dat ben jij immers niet dus dan verpest je het een beetje voor jezelf.

Zelf vond ik deze video's wel leuk: https://www.youtube.com/watch?v=F5UaHMgIGIk (engels)
https://www.youtube.com/watch?v=v6WAsBiAgUU (engels)
https://www.youtube.com/watch?v=2uorrDNf968 (engels)

Zelf vind ik het altijd het leukste als jongens meisjes vragen (en andersom) een week na valentijn etc want dan is al die shit 50% korting en verwachten ze het niet... vet romantisch al zeg ik het zelf.

Oké en dan als laatste:
Er is altijd een kans dat ze nee zegt tegen je, accepteer dat een ja kan je altijd krijgen,
maar wees niet die guy die maar blijft vragen enzovoort want dat heeft nooit gewerkt.
Als jullie 'meant to be' dan komt het allemaal wel he, bovendien heb je alsnog een mooie vriendschap en dat is al heel wat.

Nouja,
sorry voor deze chaotische reactie maar ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.
Veel succes!

*een virtuele knuffel en kus van Maii* 🙂
Zelf zou ik misschien eerst afwachten tot na de date, en vragen hoe het was. Toon wat interesse want dalijk betekende het toch wel wat voor haar en dan sta je mooi voor aap als je haar dan daarna nog op een date vraagt. Dus mijn tip is om het nog even af te wachten 🙂

Reageer