Skip to main content

crush drama

• May 15, 2026
  • 0 reacties
  • 37 Bekeken

hoii,

Ik ben gwn een meisje van 14 in de 2e (ben 1x blijven zitten dus ik wordt 15). Ik heb dus een crush op een jongen, laten we voor het gemak hem gwn even Liam noemen. We zitten 1 /2 jaar op dezelfde badmintonclub. Eerst zat hij in een andere groep. In de andere groep zat hij met een meisje, laten we haar Anna noemen. Mijn vriendin kende Anna van een eerdere open dag ofz. Toen vorig jaar de andere groep bij mijn groep ging, speelde ik met mijn vriendin en Anna en nog een vriendin van Anna samen. Anna zei dat ze 2 jaar een crush had op iemand van onze badminton. Ze zei zovan ja was HER MAN ofz en wees naar een jongen met grijze broek. De naam Liam stond op zijn rug. Anna zei dat het broertje van haar vriendin besties was met hem en dat hij ook uit 2011 kwam. Ik schrok, want miss herkende ik hem. Miss heb ik hem ooit iets zien bestellen bij me moeders werk. Toen opeens keek ik anders naam hem. Ik herkende hem eigk wel allang, maar had eigk nooit zo naar hem gekeken. Want eigk is hij best knap. 

De volgende badminton training dacht ik 'ja, maar Anna is op hem'. Dus liet ik het daarbij zitten (toen zat ik in groep 8). Toen in de 1e wist ik dat ik ook met Anna op schaal zat. Zij zat in 1c en ik in 1b. En haar vriendin en Liam zaten ook op onze school. Dus ja. 

Btw in de 1e had ik een crush op Liams vriend. Ik durfde hem niet te vragen, want ja hij is bevriend met Liam. En dat is dan awkward. In de 2e ging Liams vriend van school. Opeens kreeg ik interesse in Liam (ik ben zo awkward). Ik kom hem steeds tegen natuurlijk. Anna zegt nu dat ze niet meer op Liam is en dat ze een nieuwe crush heeft. Idk of het echt zo is, maar ik weet niet. Anna is dus ook bevriend met Liams zusje, laten we het zusje Ava noemen. Ze wist opeens zijn verjaardag en hij noemde haar stalker. Idk wat ik ervan vind. Soms zie ik hem alleen lopen of met vrienden (hij lijkt me introvert en niet echt bezig met meisjes). Maar idk of ik kans heb. Ik ben echt niet zoals Anna zo sociaal enz. En ik weet niet of ik uberhaupt ooit kans maak. Die vriendin van mij heeft al zoveel vriendjes gehad. 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon om de tekst beter leesbaar te maken.