Skip to main content
Vraag

crush blijkt player?!

  • 10 July 2024
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Hey mensen. Ik heb best een lang verhaal hier. Ik heb geen idee wat ik moet doen in deze situatie. Kan iemand me ajb helpen?:

 

Ik ben een 13-jarig meisje en ik zit in de brugklas (laatste paar weken brugklas). Sinds begin dit jaar vind ik dus een jongen uit mijn klas leuk. Letterlijk sinds dag 1 dat ik hem zag! Hij is grappig, lief en (vind ik zelf) best knap. Maar ik durfde natuurlijk niks te zeggen. Ik ben te bang om afgewezen te worden.

Midden in het jaar kwam er een nieuw meisje bij ons in de klas. Laten we haar even ! noemen.  ! heeft tot en met groep 5 ook al bij mij in de klas gezeten, en ik heb haar nooit gemogen. Nu eigenlijk nog steeds niet, al word ze steeds aardiger tegen iedereen. Maar long story short; na 5 weken weet iedereen dat ze hem ook leuk vind en na 6 weken krijgen ze verkering. Dat was zo rond februari. Hun relatie duurde tot de meivakantie van dit jaar. Toen ik weer naar school moest, hoorde ik namelijk van een vriendin dat m’n crush het had uitgemaakt met !. Het was via snap, dus dat is sowieso niet okey, maar goed. 
 

Natuurlijk was ik die dag super blij! Ik maakte weer kans! Ja, dat lees je goed; “maakte”. Verleden tijd dus. Want de dag daarna, tijdens een excursie naar Duitsland, hoorde ik ineens van iemand dat hij verkering heeft met iemand anders. Niemand minder dan een meisje uit de 2e, dus een jaar ouder dan hij. Ik dacht; “ okey. 2 weken tussentijd, dat moet nog kunnen, toch?” Dat kon dus niet. Want het waren geen 2 weken, maar 5 dagen die zaten tussen het uitgaan van relatie nummer 1 en het beginnen van relatie nummer 2!! Wat een player… 

 

Ik mocht hem een paar weken echt niet, maar mijn gevoelens beginnen steeds weer terug te komen, en het is duidelijk; ik ben nog steeds niet over hem heen. Dat merkte ik vooral toen ik hem en zijn nieuwe vriendin per ongeluk zag tongen op een feestje. Dat was niet zo leuk… 

 

Maar wat moet ik nu doen? Wachten tot het weer uitgaat en dan mijn slag slaan? Of ben ik dan net zo erg als hij? Moet ik hem alsnog proberen te vergeten, wetende dat dat niet gaat lukken omdat hij volgend jaar gewoon weer bij mij in de klas komt? Help! Iemand, geef tips!❤️

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi allemaal. Sowieso gaat niemand dit lezen, want niemand heeft überhaupt gereageerd, maar als er toch nog iemand meeleest: 

Het is inmiddels 3 weken zomervakantie en ik heb hem al een lange tijd niet gezien. Ik heb het gevoel dat ik over hem heen ben, en ik hoop dat wanneer ik volgend jaar weer bij hem in de klas dat zo blijft. 
Als je dit leest reageer dan effe zodat ik weet dat ik dit niet voor niets schrijf haha

xxx

me😘

Reageer