Vraag

crush accepteert volgverzoek niet

  • 2 March 2019
  • 3 reacties
  • 802 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Ik had laatst een schoolfeest en ik zag een jongen die ik al wel een weekje op het oog had ofso, Alleen we hadden best veel oogcontact en ik merkte al een beetje dat hij heel de tijd langs me heen liep,
Ik zei tegen een van me beste vriendinnen dat ik hem wel leuk vindt (niet echt verliefd) ze zei dat hij .... heten dus ik de volgende ochtend hem opzoeken op insta (na 3 uur gevonden) alleen hij reageert niet op mijn volgverzoek...Hij weigert ze niet maar reageert er niet op!!! Ik wordt daardoor echt gek want voor mij is online praten de enige manier om voor het eerst te praten,Betekent dit dat hij geen interesse in me heeft?Want ik dacht serieus dat hij mij wel zag zitten (toen ik met vriendinnen aan het dansen was zag ik hem de hele tijd naar me kijken hehe) ik weet niet of dit een teken kan zijn ofso...

3 reacties

je kunt hem in real life proberen te benaderen maar omdat jij dat niet fijn vind moet je maar kunnen hopen dat hij het verzoek accepteert ik kom meestal ook pas na een aantal dagen erachter dat ik allemaal verzoeken heb. anders kun je miss via vrienden of klasgenoten zn nummer krijgen en via dat contact zoeken ?
Ja dat kan ik wel doen maar is dat niet een beetje raar? dan heeft die misschien al meteen een rare indruk van mij dat ik zijn nummer heb hahaha gaat hij sowieso vragen:van wie heb je mijn nummer? en dan wordt het denk ik ongemakkelijk...dan weet ik niet wat ik daarop zou moeten zeggen want ik wil niet iemand verraden ofso
als je het durft kun je hem altijd gewoon vertellen dan je interesse hebt maar dat is heel eng ben ik het waarschijnlijk met je eens. wacht anders sowieso nog even af miss accepteert hij pas zijn volgverzoeken heel laat. als dat gewoon lukt krijg je miss vanzelf zijn nummer.

jessefs

Reageer