Vraag

crush aanspreken

  • 13 February 2020
  • 9 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Om t kort te zeggen: ik heb een crush. Alleen diegene kent me niet :(. Een vriendin van mij kent degene wel maar ze hebben niet echt goed contact.

What to do?? :/


9 reacties

Hey fiedel

 

Je hebt een crush, maar deze crush kent je niet. Met de vriendin die deze crush kent, heb je niet echt goed contact. 

 

Is het een optie om deze vriendin in vertrouwen te nemen, en eenvoudigweg toe te geven dat je een crush hebt op die ene persoon? Wie weet helpt ze je wel verder. 

 

Is deze crush iemand die je op school zou kunnen tegenkomen? Eventueel zou je deze kunnen vragen om bijles, of zou je een berichtje kunnen sturen met een vraag rond school. Na die vraag zou je dan weer kunnen proberen om een gezellig gesprekje op te bouwen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Ik dm meestal mijn crush op insta en probeer vrienden met hem te worden, het lukt wel dus je kan dat proberen om hem te leren kennen of je hem wel ook leuk vind als persoon. 

Mn crush heeft een priveacc en mijn volgverzoek geweigerd :/

Voor de rest heb ik het nummer niet en ook geen ander social media acc. :( Beetje hopeloos uitzicht 😔

Wat jammer dat je volgverzoek geweigerd werd :neutral_face:  Is hem irl aanspreken een optie?

 

Gr. Kenshin

Jaa, dat kan wel als ik uren inplan op mn school, en dan maar hopen dat ik haar tegenkom :/

(Tis btw een meisje )

Oh dus, jullie zitten wel op dezelfde school. Daar zie ik nog wat hoop sprankelen :slight_smile: Zou haar vragen om bijles of notities kunnen?

 

Oeps, ik dacht ergens ‘hem’ gelezen te hebben. Sorry :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Oh dus, jullie zitten wel op dezelfde school. Daar zie ik nog wat hoop sprankelen :slight_smile: Zou haar vragen om bijles of notities kunnen?

Tja, we zitten ook niet in dezelfde klas.... We hebben eigenlijk nog nooit met elkaar gepraat :/ 

Misschien kan ik n vriendin inschakelen :) dat we samen met haar een gesprekje aangaan ofzo

Schakel gerust een vriendin in :slight_smile:  Met z’n tweeën wordt het vast een stuk eenvoudiger. 

 

Gr. Kenshin

Reageer