Crush

  • 6 December 2019
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het is hoogstwaarschijnlijk al een keer gevraagt of een soortgelijk verhaal vertelet maar ik denk dat is toch ergens mijn verhaal kwijt moet. Ik weet dat dit raar gaat klinken ofc maar he het is het forum i guess 

 

Ik heb een crush op een meisje laaten we haar Jane noemen (Niet haar echte naam ofc) 

Ik ken jane via instagram ik heb een meme page en zij heeft mij een jaar of zo iets terug gevolgt na een lange tijd (2 weken terug) Zijn we echt actief gaan praten maar zij is nogal terughoudend af en toe ik bedoel we zijn veel aan het praten maar jane ghost mij af en toe heel hard dan reageert ze niet meer op mijn berichten of ze die leest idk (Geen seen teken etc) periodes van max een dag maar soms praat ze heel enthousiast  met mij en daarna is ze weer “Gewoon”  regulier memes sturen etc… Ik weet dat ze vlakbij mij woont daar hadden we het over ze weet hoe ik er uit zie ik weet hoe ik er uit zie maar ik heb dus echt een huge crush op haar ontwikkelt maar ik durf het niet te vragen (Standaard teen stuff i know) maar omdat ze zo terughoudend af en toe is ben ik bang dat ze niet hetzelfde voor mij voelt dus nu is de vraag hoe veder en hoe kom ik veder in de relatie ladder

 

Thanks,

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​W0rth it

 

 


1 reactie

Is het misschien dan wat, als jij het nog niet hebt gedaan, om eens af te gaan spreken?
Ik zou hopen dat ze dat niet zo erg zou vinden, omdat jullie elkaar nu al kennen en bij elkaar in de buurt wonen.
Dat is natuurlijk erg leuk, maar je kunt er dan ook achter komen hoe ze reageert op jouw aanwezigheid.
Zo kun je misschien te weten komen of ze jou ook leuk vindt.

Is dat iets?

Reageer