Beantwoord

Crush

  • 5 November 2019
  • 2 reacties
  • 330 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Toen ik op mijn nieuwe school kwam merkte ik dat er elke keer 1jongen naar mij kijkt (langer dan 5sec), en als hij het doet dan zie ik ook dat hij gaat wegkijken en dan gaat glimlachen, en ik kijk en lach ook naar hem dus we hebben heel vaak oogcontact (weken lang)  maar hij spreekt mij niet aan.. dus toen ging een vriendin van mij naar hem toe om te zeggen dat ik geïnteresseerd ben in hem en hij zei tegen haar dat hij mij echt een mooi meisje vind, dus toen zei mijn vriendin tegen hem dat hij dan een stapje kan zetten, en toen zei hij jaa isgoed. Maarrr uiteindelijk hebben we elkaar op instagram en Snapchat maar we praten nog niet.. ik wacht op hem omdat ik het raar vind als het meisje de eerste stap maakt🤷🏻‍♀️

Ik ben bang dat als ik te lang wacht dat er niks gaat gebeuren.. wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door J tje 5 November 2019, 17:54

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

ik zou als ik jou was zelf de eerste stap nemen. waarschijnlijk durft hij het niet en anders kon het nog wel eens lang gaan duren.

Jij hebt trouwens geluk want mijn crush kijkt inderdaad ook langer dan 5 sec naar mij en als ik dan naar hem kijk dan kijkt hij weg en doet voor de rest niks meer. hij doet dat sowieso 1 keer per dag (meestal veel vaker)

Hey,

Ja de eerste stap, altijd spannend! Ik zeg wacht niet te lang en heb gewoon een beetje schijt. Je hoeft niet meteen op hem af te stappen maar dm hem hem anders even via instagram en start een gesprek! of stuur via snapchat “perongeluk” een leuke foto van jezelf. Zoek contact op en laat hem weten, door middel van hoe je bent, dat jij geïnteresseerd bent! Jongens nemen soms niet de eerste stap omdat daar redenen achter zitten. Hij heeft vast zijn eigen reden om nog niet de eerste stap te zetten. Maak je maar geen zorgen en laat zien dat je hem echt zien staan!

Veel succes!

 

Xx Darlingyou

Reageer