Beantwoord

Crush

  • 24 September 2019
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Eeuh... Ik weet dat dit soort vragen veel gesteld is maar ik doe het toch een keer!

Hoi, ik heb een jongen van 14 en heb sinds het 1ste middelbaar geen meisjes in m'n klas zitten. Dit jaar(het 3de) heb ik er opeens 2 in zitten.(1 zit in een andere klas maar de klassen zijn samengevoegd. ) Ik heb onlangs gemerkt dat ik degene die in mijn klas zit 'leuk leuk' vindt. Ik heb nog niet zoveel ervaring met liefde. Waarschijnlijk omdat ik nu maar voor de tweede keer een meisje leuk vind... Maar er zijn natuurlijk andere jongens waar ze mee omgaat enzovoort dus ik wil niet al te lang wachten. Heeft er iemand tips voor mij dan zou ik ze graag horen! Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 September 2019, 22:19

Bekijk origineel

3 reacties

Heeii!
Allereerst, leuk dat je weer verliefd bent!
Ik denk dat als ze veel met jongens om gaat, dat je je daar best tussen kan voegen door ook contact te leggen met die jongens?
Of ga in de pauzes bij haar zitten, vraag of ze naast je wil zitten in de les, of ga na school met haar samen huiswerk maken in de mediatheek? Als jullie een mediatheek hebben natuurlijk 🙂
Als je haar 'vertrouwen' een beetje hebt dan kan je vanzelf verder gaan naar bijvoorbeeld haar verkering vragen?
Ik ben ook een meisje btw 😉
Liefss, Me! Succes!:)
AW38570MX, bedankt dat je gereageerd hebt op mijn vraag! Ik ben al vrienden met de meeste of bijna alle andere waarmee ze omgaat omdat ik de meeste al langer kende. Tijdens de les gaan we gewoon ergens gaan zitten en ik probeer ook dicht bij haar te zitten maar ook niet te dicht zodat het opvalt. Ik heb haar vandaag ook een vriendenverzoek gestuurd op Facebook en hopelijk pakt dat goed uit. Nogmaals bedankt voor je tips en als je er nog weet mag je ze gerust vertellen hoor.🙃
Oké... Ik ging haar na dat laatste bericht dat vriendschapsverzoek zenden maar ze heeft blijkbaar geen Facebook. Hehe... 😅

Reageer