Vraag

Crush

  • 9 September 2019
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Badge
Hoi,
Ik heb een crush op een jongen uit de klas van mijn vriendin. Hij zat voor me tijdens 1 lesuur, toen de docent aan het eind van de les iedereen ging opnoemen en hij ja zei bij zijn naam. In de pauze heb ik hem opgezocht op Instagram en een volg verzoek ingediend. Daar stond een foto van zijn klas waar mijn vriendin dus ook op stond.

Nu had ik zaterdag avond een feestje met die vriendin, zij heeft hem geapped en gevraagd voor z'n snap. Had hij niet, dus een vriend van hem voegde mij toe. Mijn Crush denkt nu dat het een prank was, maar dat was het niet.

Hoe moet ik hem laten weten dat ik hem leuk vind. Btw, hij kent mij niet en ik zie hem wel soms door school lopen.

3 reacties

Hey Sylvia18

Je vindt een jongen van school leuk, en vraagt je af hoe je hem dit duidelijk zou kunnen maken.

Zou je hem durven aanspreken? Aangezien jullie samen les hebben, zou je een gesprek aan kunnen knopen in verband met school. Naarmate dat gesprek goed verloopt, stuur je het onderwerp eerder in de richting van hobby’s en dergelijke.

Als een gesprek beginnen je spannend lijkt, zou je deze jongen kunnen opzoeken op sociale media. Facebook bijvoorbeeld. Daarop zou je hem een berichtje kunnen sturen, eventueel in verband met school, zodat een gesprek kan beginnen.

Groetjes
Kenshin
Badge
Ik heb geen les met hem, het was maar 1 les dat ik bij hem zat
ik raad je aan om of face-to-face of via social media contact met hem op t4e zoeken en zo te gaan praten met elkaar en elkaar beter te leren kennen
misschien kan je daarna eens wat afspreken samen en als je dan merkt dat hij ook interesse in jou toont kan je misschien vertellen aan hem dat je hem wel zou zien zitten

Reageer