Beantwoord

Crush

  • 9 December 2018
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus zeg maar al een jaar een crush op een jongen. In het begin van het 1ste jaar (Btw ik zit nu in de 2de en hij in de 3de) zeiden zijn vrienden altijd:"Daar zit je chickie" omdat ik 1 gesprek met hem ben gestart toen. Een half jaar later wou hij mij ineens volgen op insta,en daarnaast ook nog is op zijn privé acc. 2 maandjes geleden reageerde hij op mijn verhaal en hij zei daarnaast ook dit:"Ik geef wel even mijn nummer,super k*t via insta" hij heeft mij ook hartjes gestuurd. En telkens als hij naar me kijkt op school gaat ie naar een meisje toe om mij jaloers te maken ofzo.
Mijn vraag is:vind hij mij leuk? En als hij mij leuk vind,hoe vraag ik hem?
icon

Beste antwoord door Meisje met vraag 9 December 2018, 22:22

Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Je moet gewoon een keer naar hem toe lopen en vragen of hij verliefd is op je. Als hij hartjes naar jouw stuurt dan zal hij wel zoizo wel iets moeten voelen voor jou.
Vraag gewoon wat hij voelt. Niet te veel twijfelen, gewoon doen 🙂
Hi!
je zou zoals al gezegd werd het aan hem kunnen vragen, maar dit kan natuurlijk ook eng zijn. Als je het liever niet direct wilt vragen zou je het er met een vriend of vriendin over kunnen hebben en vragen hoe diegene erover denkt (of hij je leuk vind)

Reageer