Crush?

  • 21 October 2017
  • 3 reacties
  • 323 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds vorig jaar een jongen die ik leuk vind maar we hebben nu contact en we praten wel af en toe alleen meestal alleen wanneer ik het gesprek start het gaat meestal niet bij hem automatisch ik heb niet veel evaring met jongen ofzo? Ik durf niet te zeggen dat ik heb leuk vind want ik ben bang dat hij me niet leuk vindt en me daarmee gaat pesten ofzo want ik ben vroeger erg gepest. En waarschijnlijk vindt hij me toch niet leuk wnat ik ben kapot lelijk. Alleen ik weet niet wat moet doen ik vind hem echt leuk. Maar soms zie ik hem school en durf ik hem niet aan te spreken. Alleen ik ben dus niet goed met jongens maar bij hem durf al mijn gevoels te vertellen terwijl ik sommige dingen niet een aan een goede vriendin verteld... wat moet ik doen. Als hij mij niet leuk vind zal ik hem toch graag als een goede vriend willen houden..

3 reacties

Ik zit ook in deze situatie ik moet ook steeds het gesprek starten maar soms stuurt hij wel gewoon kusjes of hartjes emoijs en dat vond ik best leuk... alleen op begevenmoment vroeg hij of ik hem leuk vond toen zei laat maar en toen zei hij nee zeg maar t is niet erg hoor. Dus toen zei ik denk t en toen zei die dacht ik al? Dus ik dacht echt van hoe? En toen zei hij aan me gedrag alleen dan niet negatief maar positief. Toen zei hij maar je. Ent wel aardig enz maar ik ben niet op jou? Met oook precies deze emoij? Dus ik dacht jaja dat zal wel want mijn ouders zeggen ook steeds dat hij me leuk vind want dat zien ze aan hem als hij bij me is want we spreken regelmatig af ? Maar door die emoij? Heeft hij me wel hints gegeven xx?? en mijn vriendinnnen zeggen steeds dat we goed bij elkaar passen en dat hij me leuk vind dus Omg het is dus 90% zeker dat hij me leuk vind dus wat ik wil zeggen wees niet bang het hem te vertellen en vraaggewoon of hij het tussen jullie wil houden dat deed ik ook en hij zei dat zal ik niet doen wees daar maar niet bang voor. Toen dacht ik meteen als hij mij niet leuk vind had ik nu al mijn whatsapp of insta of Snapchat vol met berichten of ik hem leuk vind. Maar dat heb ik niet dus hij zegt echt niets door dus dat betekent dat hij me eigenlijk stiekem ook wel leuk vind??☺️ Dus ik wil je nog een tip geven kijk filmpjes om te kijken hoe je kunt zien of de jongen je leuk vind dat deed ik ook en alles wat hij/zij zei was bij mij dus waar?❤️ Dus vertrouw op jezelf en Go four it ?
Hey ik heb ook een crush en dat durfde ik hem niet te vertellen. Mijn vriendinnen bleven maar aandringen dat ik hem moest appen dat ik hem leuk vind en dat heb ik uit eindelijk ook gedaan, hij zij dat hij mij niet leuk vind maar nu zijn we gewoon goede vrienden, Ik zou hem zeker ff een berichtje sturen en als hij jou niet leuk vind kan je altijd met een vriendin afspreken dat jullie zeggen dat zij het voor de grap had gestuurt. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

xx ❤❤
Als n jongen je gaat pesten omdat jij hem leuk vind is t gwn triest van zo'n kereltje, die zijn mentaal gwn nog niet volwassen en gaan zich als 8 gedragen, gewoon negeren en als die je zou pesten ermee dan is ie jou niet eens

-n jongen

Reageer