Skip to main content

crush

• June 4, 2026
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hooiiiii iedereen!

Ik had een vraag. Ik ben een meisje van 14 jaar oud en ik zit in de derde klas. Er zit een jongen in mijn klas en ik heb sinds een tijdje een crush op hem. Alleen ik weet dus niet of hij mij ook leuk vind, dus ik durf geen “stappen te zetten” als jullie snappen wat ik daarmee bedoel. Ik zal hoe we nu met elkaar zijn hieronder zo goed mogelijk omschrijven, dus vooral de boyss even reageren plzzz….

We kennen elkaar nu dus bijna 3 jaar. We zitten zegmaar in dezelfde vriendengroep, en we praten wel bijna elke les sowieso met elkaar. Hij is me wel echt elke dag heel erg aan het ragebaiten zegmaar. Verder is er nog iets waardoor ik denk dat hij mij misschien wel leuk vind… Elke keer als ik langs hem loop dan stoot hij expres tegen mij aan ofzo, en vanmiddag tijdens drama ( We hebben in dat lokaal een tribune en ik zat zegmaar 1 trede lager) zat hij met mijn haar te spelen, om me te rage-baiten.  Ik heb een hele grote bos krullen. En hij maakte zegmaar een scheiding erin enzo…. 

Denken jullie dat hij mij leuk vind, en wat zal ik dan doen om te laten blijken dat ik hem leuk vind?

PS: morgen heb ik een schoolfeest dusss misschien hebben jullie daar nog ideeën voorrr?

Alvast heel erg bedankt voor het reagerennnn. 

Een deel van de tekst is aangepast door de Kindertelefoon door overtreding van forumregel 3: Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen.

2 reacties

• Net nieuw
  • June 4, 2026

Ik snap hoe je je voelt zelf ben ik geen jongen maar ik denk dat ik wel een tip heb: als je met hem wil krijgen kan je het tegen hem zeggen of als je bang bent dat hij nee zegt probeer dan om met hem meer te hangen en beteren vrienden te worden dan als je convertibel genoeg voelt kan je het hem vertellen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 4, 2026

Hoi Vera ste,

Bedankt voor je reactie. Ik ga het proberen!

Groetjes