Skip to main content

Er is een meisje waarmee ik vanaf februari een tijdlang heel veel en goed contact mee had maar na de krokusvakantie of hoe die ook heet hebben we iets minder veel contact (ze zit nu in de 4de en ik in de 2de en ze heeft het waarschijnlijk wel een beetje druk denk ik) en de laatste tijd zelfs heel weinig doordat zij nauwelijks meer op mijn berichten reageert. Het laatste bericht dat ik heb gestuurd en waar ze nog steeds niet op geantwoord heeft is een vraag of we weer eens een keer écht kunnen praten append of bellend of als dat even kan gewoon in het echt afspreken en iets simpels en gezelligs doen. Dat bericht was 2 weken terug. Ik weet nu dus gewoon niet meer wat ik moet denken of doen. Heeft ze gewoon genoeg van me of heeft ze het slechts druk? dat vraag ik me voortdurend af.

Hoe moet ik dit aanpakken? Wat moet ik sturen? Vragen wat ze nu echt vindt van ons/mij? Nogmaals vragen om af te spreken/bellen? Vragen of ze nou eens reageert? Zeggen dat ik dit niet meer zie zitten als zij niet reageert? Iets anders? Hebben jullie ideeën??? 

Het is misschien wel handig om te weten dat zij lesbisch is en dat ik dat ook ben en dat ik dus contact met haar had gezocht en kort daarna verteld had dat ik haar leuk vond en dat zij niet hetzelfde voelde voor mij maar dat ze het wel prima vond om contact te behouden. 

heyy

waarschijnlijk is het lastig maar je moet echt afstand gaan nemen

ze vind je niet leuk ze negeert je berigten om af te spreken, waarschijnlijk omdat ze het gemeen vind om nee te zeggen. als je gaat zeggen dat zei iets moet doen of je hebt er geen zin meer in is haar onderdruk zetten en dat wil je ook niet vooral omdat ze niet eens om je berichten reageert ik zou proberen het te laten gaan

ze probeert aan te geven dat ze je niet leuk vind op een aardige manier het beste wat jij kan doen is aardig afstand gaan nemen

 

hopenlijk heb je er wat aan en en is vast iemand die je wel leuk vind

 

kuzz


Reageer