Hey iedereen,
Ik denk dus dat ik iemand in een van mijn klassen leuk vind. Normaal vind ik mensen gewoon leuk en voel ik me aangetrokken door hen maar denk niet dat dat daadwerkelijk verliefd zijn is.
Maar nu kan ik met diegene in de klas me moeilijk concentreren, wil ik naar diegene kijken en betrap ik mezelf met het denken over diegene en hoe mooi diegene wel niet is. Ik voel vlinders die echter onprettig voelen want het is meer kramp dan echt een fijn gevoel. Is dat normaal? Haha sorry ik denk niet dat ik sinds groep 7 werkelijk iemand leuk heb gevonden dus ik weet niet helemaal hoe het voelt.
Ik merk ook dat ik liefdesliedjes en verhalen over liefde beter begin te begrijpen en meer empathie ervoor kan voelen. Het dingetje is wel dat ik niet echt lust voel voor mijn - laten we die persoon maar eventjes zo noemen - ‘crush’, en ik weet niet of dat dat vaker voorkomt. Ik ben namelijk niet aseksueel, het is meer gewoon puur verliefdheidachtige gevoelens exclusief
Kan het dan zijn dat ik diegene dan toch leuk vind zelfs als niet al mijn gevoelens kloppen met de beschrijvingen van hoe het zou moeten zijn? Ik ben nogal confused omdat ik het niet zo fijn vind om dit gevoel te hebben als iedereen zegt dat het is.
Groetjes,
Pindakes