Skip to main content
Hoi allemaal,

Een paar dagen terug had ik iemand ontmoet op Tinder, (ik en vrienden hadden allemaal accounts gemaakt voor onszelf, dus we logen alleen heel even over onze leeftijd) en ik had al gelijk gezegd: ‘Ik ben 15.8 jaar, vind je dat oké?’ En hij vond dat helemaal geen probleem en we begonnen steeds meer te praten en we wisselden nummers en sindsdien is er geen dag geweest dat we niet uitgebreid met elkaar hebben geappt. Alleen vandaag stuurde hij dus een emoji met zo’n duckface/kusje, en ik ben helemaal in de war nu.

Ik heb hem gevraagd: ‘wat verwacht je van dit?’ En hij wist het niet en zei dat hij hier niet goed in was.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, want wat wil hij nou?
Hey,

Gebruikers van Tinder zijn natuurlijk over het algemeen op zoek naar iets wat meer dan vrienden is. Zo ook de jongen waarmee je nu contact hebt. Je hebt hem waarschijnlijk de indruk gegeven dat je op hetzelfde uit bent, waardoor hij de genoemde emoji gestuurd heeft (al stelt deze niet heel veel voor).

Ik denk dat het veel belangrijker is wat jij verwacht. Indien het antwoord enkel connecties of normaal contact betreft kun je het misschien beter stoppen en je niet meer op Tinder begeven. Indien je wél uit bent op meer dan vriendschap met deze persoon kun je hiermee doorgaan.

Niet zo heel zwaar tillen aan één emoji kan ook een optie zijn.

Reageer