Vraag

Concentratieproblemen door afspraakje

  • 23 March 2019
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen ik heb eerder al is iets iver mijn concentratie verteld en die tips die ik toen kreeg helpen niet meer wat moet ik doen 🤔

het komt door een afspraakje die ik in de meivakantie he. Staan

5 reacties

Hey, Nick,

Je kunt jezelf toch proberen af te leiden met computerspelletjes en huiswerk? Je moet je focussen op meer dan alleen je vriendin.

Groetjes,
Geen_Naam
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Makkerlijker gezegt dan gedaan!
Inderdaad, daar heb je gelijk in... Ja dagdroomt vaak over haar, begrijp ik? Ik neem aan dat je dat aan de ene kant ook wel fijn vindt, toch?
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Klopt.
Ik val nu ook gwn niet in slaap en het is twee uur Snachts
Je moet er niet gestrest van raken. Probeer je te ontspannen als je aan haar denkt, want de meivakantie is pas over een paar weken. In de tussentijd kun je videogames spelen of met vrienden omgaan. Als zij namelijk ziet dat je je eigen ding doet en vrienden hebt, zal dat beter overkomen.

En luister, je moet niet ALLES geven aan haar, echt niet. Als je dat doet, merkt ze dat en kom je hopeloos over. In alle liefdesverhalen van iemand die smoorverliefd was, maar die eindigden in uitgaan, was er ook iemand zoals jij. Diegene die hopeloos verliefd was. Als je je hele leven aan haar geeft, en het gaat uit, stort je hele wereld meteen in. Dat moet je NIET DOEN! Als jij bereid bent elk moment van de dag aan haar te geven en zij is dat niet, is dat oneerlijk. Dat betekent dat het sowieso geen goede relatie is. Op dit moment weet je nog niet wat zij van je vindt, dus laat het gewoon naar je toe komen.

Ik zal het toelichten met een voorbeeld. Ik was ook verliefd namelijk, 1,5 jaar lang, smoorverliefd. We hadden geen verkering, maar wisten het geloof ik wel van elkaar. Alleen ik was bereid om elke dag aan haar toe te wijden. Zij was dat niet en zij bepaalde eigenlijk hoe de relatie liep. Op een gegeven moment vond ze me gewoon niet meer aardig en belde ze opeens niet meer. Dan weet je dat het einde nabij is, ook al belt ze later dan nog wel. Ze praatte nooit meer met me.

Maak nou niet dezelfde fout als ik!
Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam

Reageer