Skip to main content
Vraag

Coming out bi

• January 11, 2026
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben dus bi en echt heel erg verliefd op D maar ik weet niet of hij mij leuk vind.

Ik begin gewoon bij het begin:    Ik had een jaar geleden een droom gehad waarbij ik hem kuste, nou ik dacht van waarom kijkt hij zo vaak naar mij. Toen dacht ik al een beetje gevoelens voor hem te hebben maar ik wist het nog niet zeker. Nu ik in groep 8 zit had ik dus verkering met een meisje dat is uit want ik vond haar niet leuk, toen ging hij zeggen van het klonk voor de grap maar het was van B (De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.)), iedereen weet het je bent gay, nou ik dacht van misschien is het een grap maar het kan ook zijn dat hij me echt ziet zitten, nou sindsdien heb ik heel vaak dromen over hem dat ik hem kus enzo en dat andere mensen verkering met hem hebben ik heb aan chat gpt gevraagd wat dat betekent en volgens hem vind ik hem ook leuk, nou het probleem is dus dat ik hem geen verkering durf te vragen en aan andere mensen vertellen dat ik bi ben.

5 reacties

Preitje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 12, 2026

Je moet zelf zeggen wat je echt voelt en als het spannend is om dat te vertellen moet je er misschien met je ouders over praten? 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 12, 2026

Het zal misschien als schok komen voor je ouders 

Bij mij wist me moeder het eerder dan ik 🤭🫣

Maar nu heeft iedereen er vrede mee als ik hier gelukkig van word is het goed en zo moet je er gewoon in staan als jij er gelukkig van word om een relactie met een jongen te beginnen is het goed 

Forum|alt.badge.img+1

Je moet zelf zeggen wat je echt voelt en als het spannend is om dat te vertellen moet je er misschien met je ouders over praten? 

Ja dankje ga ik proberen 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 16, 2026

Je hoeft dat toch niet te vertellen: mensen zien het vanzelf wel als ze je met een vriendje zien.  Je moet je nooit verantwoorden voor je geaardheid en dat opbiechten, alsof het iets fout of vies is.  Als je alleen op meisjes zou vallen, zou je toch ook niet tegen je ouders zeggen: ‘mam, pap, ik moet jullie iets vertellen: ik ben hetero.  Ik hoop dat jullie dat aanvaarden’.  Het zelfde geldt voor elke andere geaardheid: mensen zien wel op jij verliefd wordt en dan moeten ze er maar mee dealen.

Forum|alt.badge.img+1

Je hoeft dat toch niet te vertellen: mensen zien het vanzelf wel als ze je met een vriendje zien.  Je moet je nooit verantwoorden voor je geaardheid en dat opbiechten, alsof het iets fout of vies is.  Als je alleen op meisjes zou vallen, zou je toch ook niet tegen je ouders zeggen: ‘mam, pap, ik moet jullie iets vertellen: ik ben hetero.  Ik hoop dat jullie dat aanvaarden’.  Het zelfde geldt voor elke andere geaardheid: mensen zien wel op jij verliefd wordt en dan moeten ze er maar mee dealen.

Ja eigenlijk wel heb het nooit eerder zo bekeken thanks trouwens dus ik ga het als eerste aan hem vragen