Vraag

chatten met crush

  • 30 June 2019
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje en ik ben verliefd op een ander meisje. Ik ken haar doordat we samen meededen aan het schooltoneel. Ze was altijd superlief. Maar ik wil haar beter leren kennen. Ik wil haar een bericht sturen maar ik weet niet hoe ik moet beginnen. Moet ik een simpele 'hey' sturen of iets ingewikkelders? Ook ben ik redelijk verlegen en ze vroeg altijd dingen aan mij maar ik antwoordde altijd zo droog. Daarom denk ik ook dat ze dat raar gaat vinden dat ik haar stuur terwijl ik noot iets zei.

2 reacties

Nee gewoon lekker gezellig met d'r praten zoals jij bent.
Op mijn eerste date ging ik helemaal niks zeggen. Heb in 4 uur nog geen 10 woorden gezegd. zo kwam het ook goed tussen mij en mijn vriendje. Wij zijn nu gelukkig samen. Als jouw crush het leuk vind zoals jij bent is het perfect
Hey,

Gewoon hallo zeggen en vragen of alles goed is, dan kun je misschien een gesprek beginnen over schooltoneel of andere dingen. Wees inderdaad jezelf, dat komt ook niet raar over.

Zo wordt je tenminste betere vriendinnen. Zorg daar maar eerst voor, dat jullie goede vriendinnen zijn. Mocht je dan niet meer verliefd zijn op haar, heb je tenminste een gratis, leuke vriendin erbij.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer