Vraag

chat websites


  • Anonymous
  • 0 reacties
Weet iemand leuke chat websites waarmee je met mensen in contact kan komen die ook foto’s willen uitwisselen ofzoiets ik doe nu alleen op omegle meer niet maar ben benieuwd of er ook nog andere intresante sites zijn

32 reacties

Snapchat I guess
Ja maar hoe kom je aan al die gerbuikers namen dat probeer IKV te krijgen via omegle maar weet iemand nog een andere chat site
Ik heb zelf je tijdje piemelfoto's toen we aan het chatten waren op snap gestuurd naar een andere jongen en heb ze terug ontvangen, SUPER GEIL
Badge +3
Heyyyy bart2004

Ja snapchat is al gezegd en eigenlijk zal ik dan niet veel meer weten eigenlijk...

Groetjes
F1fan

En @apeltaartje dat lijkt me fk geil k zal het eigenlijk ook wel willen doen maarja hwt mag niet dus helaas k had het eigenlijk wel samen willen doen.
Badge +3
Helaas is het hiet niet toegestaan om gevevens uit te wisselen? anders had k graag mn snap gegeven?
Helaas is het hiet niet toegestaan om gevevens uit te wisselen? anders had k graag mn snap gegeven?
heb je geen account op jong&out daar mag je wel gegevens uitwisselen
Badge +3
Helaas is het hiet niet toegestaan om gevevens uit te wisselen? anders had k graag mn snap gegeven?
heb je geen account op jong&out daar mag je wel gegevens uitwisselen


nee helaas niet...
maak jong en out account aan
en dan kun je met jongen meisje homo trans bi in contact komen zelf zit ik er voor die reden ook op veiligste website ooit want ze vragen je id waardoor ze zeker weten dat je niet boven de achtien bent oude acc worden wel niet verwijderd dennk ik
Download de app kik
Ik heb ook kik
Hoe oud zijn jullie..?
Badge +3
Ik ben 13
Het delen van persoonsgegevens is niet toegestaan jongens...
Oja vituperative
Nederland2005 ben je bi gay of hetero?
Badge +3
Pietje43 gay. Jij?
Ik bi
Reputatie 7
Badge +6
Zoals gebruikers hier al aangeven, is het niet toegestaan om gegevens uit te wisselen. Voor jullie eigen veiligheid is anonimiteit hier heel belangrijk. Voor het vragen en geven van gegevens geeft De Kindertelefoon een officiële waarschuwing, Zie hiervoor forumregel 6 en 7:

6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.


Ook gaan gebruikers hierbij off-topic. Dat gaat in tegen forumregel 12:

12: Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen dubbeltopics aan en post niet 2 keer dezelfde reactie achter elkaar.

De Kindertelefoon.
Zoals gebruikers hier al aangeven, is het niet toegestaan om gegevens uit te wisselen. Voor jullie eigen veiligheid is anonimiteit hier heel belangrijk. Voor het vragen en geven van gegevens geeft De Kindertelefoon een officiële waarschuwing, Zie hiervoor forumregel 6 en 7:

6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.


Ook gaan gebruikers hierbij off-topic. Dat gaat in tegen forumregel 12:

12: Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen dubbeltopics aan en post niet 2 keer dezelfde reactie achter elkaar.

De Kindertelefoon.


Bedankt voor het verhelderen Mariska!

Reageer