Vraag

Cadeau vriendje

  • 7 November 2019
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb dus bijna een jaar met mijn vriendje en ik weet echt niet wat ik hem moet geven. We zijn allebei 14, iemand ideeen?


3 reacties

oeh wat leuk dat jullie al zo lang hebben :0šŸ¤©

Ā 

ik heb geen vriendje.. cuz uhm ja look at mahh facešŸ™„

BUTĀ 

wat me zo leuk lijkt om te geven s een soort van speurtocht kijk ik bedoel het zo

Een speurtocht naar jou

Met pijlen enz dan hang je een pijl op moet hij die richting opvolgen en dan komt ie bijvoorbeeld uit bij de bloemenwinkel dan krijgt hij een bosbloemen en moet die weer veder lopen naar de richting wat die man zegt van de bloemenwinkel u know

EN STAAT ER NOG EEN PIJL

en weer bij iets

en dan uiteindelijk komt hij uit bij jou met zo een piknickkleed en 438iuewdjksn

omgggg

dat wil ik šŸ¤Ŗ

Hi!

wat leuk dat je al een tijdje een vriendje hebt! ik was een tijd geleden bezig met een jongen dat ALTIJD thee drinkt en echt dol is op ajax, dus ik bedacht me altijd dat ik voor zijn verjaardag een kopje zou geven met ajax erop, hahaĀ 

ik weet natuurlijk niet hoe het met jouw vriendje zit, maar ik denk dat het leuk is als je iets kenmerkends aan hem geeft. het hoeft niet heel groot of superĀ romantisch maar ik denk dat het vooral leuk is om er iets persoonlijks van te maken. vaak is het ook leuk omĀ juist iets kleins te geven.Ā 

in iedergeval, er zijn vast heel veel leuke dingen waar je op zou kunnen komen!

liefs

EyĀ 

Ā 

leuk dat je een vriendje hebt. En ook heel lief dat je hem wat wil geven. Als je op zoek bent naar iets voor je vriendje moet datgeenĀ niet te uitbundig zijn (dat vinden de meeste jongens niet leuk). Wat jongens wel leuk vinden is iets wat ze vaak zien of bij zich hebben ā€œzoals een kleine foto voor op hun bureauĀ of een of een lief klein briefje voor achterin je telefoonhoesje. Zulke dingen kan je ook afstemmen op jouw vriendje want jij bent degene die hem hier het beste kent. Houd hij van autoā€™s geef hem een klein autootje, zoiets kleins kan hij ergens neerzetten waar hij het vaak ziet en als ie dan aan je denkt kan ie er even naar kijken.Ā 

Reageer