Vraag

cadeau voor vriend

  • 20 August 2019
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hiii allemaal,

Ik heb een vriend die over een tijdje jarig is.
We wonen verder uit elkaar dus het is nog niet zeker of ik hem kan zien op zijn verjaardag. Ik ben zelf 16 en hij is 18, wordt binnenkort dus 19.

Wat zou leuk zijn om aan hem te geven als ik daar wel naartoe zou kunnen, wat vinden jongens leuk om te krijgen? (Ik heb helemaal geen ervaring met cadeaus kopen voor mannen, want met mn vader heb ik bijna geen contact, dus ik weet totaal niet wat een man eigenlijk zou willen krijgen)

En ook wat zou leuk zijn als ik niet naar hem toe zou kunnen op zn verjaardag, hoe kan ik dan toch met text of bellen iets leuks voor hem doen?


Alvast bedankt!

2 reacties

Hey,

Vervelend dat hij zo ver weg woont van je. Mocht je niet kunnen komen, zou je later een cadeau kunnen geven.

Stuur dan een verjaardagsbrief naar hem. Dat is altijd leuker dan een tekstberichtje, denk ik. Handgeschreven feliciteer je hem. Je kunt daar trouwens natuurlijk een briefje van 10 instoppen, maar misschien weet je wel een leuke cadeaubon.

Ik lees dat het gewoon 'een vriend' is en niet je vriendje. Weet je of hij toevallig veel gamet? Dan zou je hem een Steam cadeaubon kunnen geven. Dat kan ook bij een verjaardagsbrief.

Verder vind ik persoonlijk geld om te sparen voor iets groters prima.

Groetjes,

Geen_Naam
Bedankt voor de tips @Geen_Naam .

Ik zie inderdaad dat de manier waarop ik het geschreven heb wat verwarrend overkomt. Hij is wel mijn vriend, niet gwn een vriend. We zijn echt samen.

Ik heb totaal geen ervaring met cadeaus kopen voor jongens want heb nog nooit een serieuze relatie gehad en heb ook geen jongens vrienden.

Thanks voor de tips, ik ga eens kijken welke games hij speelde.

Reageer