Hoi, ik wil graag weten of ik fout zit. Ik had een groepje vriendinnen, met mij erbij 5. We zitten in de 2e maar we hebben wat probleempjes. Er is dus een vriendin waarmee ik al vanaf de basisschool bevriend mee ben, vanwege privacy vertel ik niet de echte naam dus ik noem haar B. B en ik waren beste vriendinnen en toen we naar de middelbare gingen, zaten we in een andere klas. Dit schooljaar kwam ze bij me in de klas, en heb ik haar zoveel mogelijk bij onze groep betrokken.
In het eerste jaar was ik beste vriendinnen met een meisje, die ik nu even K noem. K bepaalde altijd alles en ik had dat toen nor niet echt door. Ik deed gewoon alles wat zij wilde. Ook was ik bevriend met L en K haar nichtje A die in een andere klas zat. In de 2e was ik een beetje klaar met het achter K aanlopen dus deed ik het niet meer, toen zag ik haar echte kleuren. Ze negeerde me, en werd telkens boos op me. A en B kwamen dus bij ons in de klas en B en K werden ineens beste vriendinnen en later L en ik ook. A zat altijd een beetje in een hoekje en ik probeerde haar altijd erbij te betrekken. De laatste tijd word ik onwijs buitengesloten. Ik zit alleen in de lessen en pauzes. Eerste kwam L vaak bij me zitten maar nu ook niet meer. Ik had uiteindelijk ruzie met B en werd nog meer buiten gesloten. Toen kwamen er 2 meiden uit m'n klas naar me toe en vroegen of ik bij hen kwam zitten. 1 daarvan ken ik en is heel aardig en de ander ken ik van de basisschool. Ik kon het toen niet heel goed met haat vinden maar nu werkt het prima. Gister zat ik met die 2 meiden en andere meiden uit m'n klas zaten achter me. Ze vroegen wat er tussen mij en A, B, K en L was. Ik zei dat het er opneem komt dat ik buitengesloten word. Ze kwamen voor me op en zijden dat ik altijd bij hun mocht zitten. Toen zijden ze tegen elkaar dat toen ze een tijdje terug bij gym tegen L een bijnaam hadden gezegd (die niet heel erg is, het is lekker eten maar dan met haar naam er in) en dat ze toen moest huilen, toen gingen ze extra hard tegen elkaar zeggen zovan ik heb daar echt zin in en dan extra hard roepen.en dat soort dingen. L moest weer huilen. Ik heb er niet aan meegedaan, maar ook niet haar verdedigd. Ik ben nogsteeds een beetje kwaad om het feit dat m'n oude groepje me zo hard hebben laten vallen. Later die dag toen we klaar waren met school stuurde B me een Appje. Ze vroeg waar ik mee bezig was en dat ik zo iets had uitgehaald, en dat ze er over na zal denken tegen me te praten als ik weer normaal deed. B en K hebben me allebei geblokkeerd. Wat denken jullie er van?
Geen reactie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.