Broers beste vriend

  • 8 May 2019
  • 1 reactie
  • 548 Bekeken

Badge
Hallo allemaal, ik weet het even niet meer. Ik game soms met de beste vriend van me broer. Ik volgde hem op insta en vond hem al best knap. Laatst kwamen hij en een paar andere vriende van mijn broer voetbal kijken. Hij was zo knap en aardig en ik vind hem nu een soort van leuk denk ik....... ik ben 12 en hij is 16, kan dit? Wat zouden jullie doen? (Ik ben een meisje hij is een jongen)

1 reactie

Hey!

Je bent verliefd op je broer's beste vriend van 16.

Kun je goed genoeg overweg met je broer om dit met hem te bespreken? Ik denk dat het je wel zou kunnen helpen.
Ik snap dat het een beetje een lastige situatie is, maar ik denk dat het vooral belangrijk is om er eerlijk over te zijn. Je zou eens apart met die vriend kunnen praten als hij bij jullie thuis is, om hem wat beter te leren kennen.

Op zich valt 12 en 16 jaar best mee van leeftijdsverschil. Niet iedereen is ook even volwassen op elke leeftijd, dus dat hangt vooral wat van jullie beiden af. Weet wel dat aangezien hij een stukje ouder is hij misschien wel sneller toe is aan andere dingen, zoals seks, dan iemand van jouw leeftijd.

Groetjes
Lot

Reageer