Skip to main content
Vraag

Brief voor mijn crush

• March 28, 2026
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal! 

Ik heb weer een vraagje ik heb een liefdesbrief gemaakt voor mijn crush maar ik weet niet hoe ik het moet afgeven ik weet dat persoonlijk afgeven beter is maar dat durf ik eerlijk gezegd niet dus ik dacht om het voor of na ons laatste examen maandag in haar boekentas te steken als ik de kans zie maar weet niet goed of dat moment gaat komen want soms moeten we onze boekentassen vanvoor in de klas zetten maar soms ook bij onze eigen bank en dat is wel wat moeilijker dan en als je klaar bent mag je ineens naar huis we hebben ook een mondeling examen ga proberen snel klaar te zijn en hopen dat zij dan naar het mondeling is zodat ik de brief in haar boekentas kan steken maar als het me niet lukt dan denk ik dat ik het in haar locker ga steken. Is dit een goed idee of niet? Hier is mijn brief: Hey, Ik wou even zeggen, wat ik al heel lang wil zeggen.
Ik ben verliefd op jou, en niet gewoon verliefd, ik vind
je echt leuk, je trekt je niks aan wat anderen zeggen
je doet gewoon wat jij wil en waar jij zin in hebt en dat vind ik
echt mooi aan jou, je bent heel mooi, schattig, lief en je
bent ook grappig ook al zeggen sommige soms van niet.
Jou glimlach is super mooi, je haren zijn ook mooi maar
het is niet alleen je uiterlijk maar ook je innerlijk
is prachtig alles aan jou is mooi. Het maakt me echt
niet uit wat andere over jou zeggen, want dat gaat
toch niks veranderen aan wat ik voor jou voel. Ik zou
het echt begrijpen als je zegt dat je niet hetzelfde voelt voor
mij, Ik wil gewoon dat je gelukkig bent ook al is dat zonder
mij. Ik zou het natuurlijk heel leuk vinden mocht je hetzelfde
voelen voor mij maar als dat niet is dan is dat helemaal
oké, ik zou willen vragen om dit niet aan iedereen
te laten zien en ik zou ook willen vragen kan je gewoon
doen of ik dit niet gedaan heb, bij mij mag dat wel
maar kan dit tussen ons blijven alsjeblieft.
Als je zou willen praten dan kan dat misschien niet op
school. Dus dat we misschien afspreken na school.

hebben jullie nog tips om het beter te maken of een afsluiting want wil niet echt helemaal opnieuw beginnen maar als dat moet dan doe ik dat wel en ik twijfel eigenlijk nog wel hoe ik het moet afgeven kan iemand me hiermee helpen?

alvast bedankt!

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 29, 2026

Hey allemaal,

Morgen is het zover en ik weet niet wat ik moet doen zouden jullie even kunnen reageren alsjeblieft?

alvast bedankt!

Forum|alt.badge.img+1

Hij is iniedergeval al heel goed 😊 en ik denk dat je plan ook prima werkt dus ik zou dat doen.

Groetjes Lisa😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 29, 2026

Hey, ik vind het een eerlijke, mooie en lieve tekst! Komt uit je ♥️ en je bent heel respectvol en open over je gevoelens. Mooi gemaakt hoor. Als iemand eerlijk is en zichzelf zo laat zien zal ze dat toch moeten waarderen lijkt mij. Ik hoop dat andere kinderen ook nog reageren! 

Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 29, 2026

In mijn vorige forum heb ik al eens iets gezet over hetzelfde meisje denken jullie dat ze hetzelfde zou kunnen voelen er is ondertussen wel weer wat gebeurd soms stapt ze wat trager om bijna laatste te wandelen als ik alleen laatste ben en dan vraagt ze even iets en dan blijft ze even zo wandelen en dan gaat ze weer naar voor soms kijkt ze naar me maar twijfel heel hard en zouden jullie het persoonlijk geven of toch in de boekentas of toch in haar locker? 

hier is de link naar de vorige topic:

zeg maar eerlijk wat ik moet doen wat jullie zouden doen en wat jullie denken.

alvast bedankt!

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • March 29, 2026

Hi als je het durft is persoonlijk denk ik het beste! 😊 En anders in de tas🙃

Liefs ♥︎