breakup text ;(


Badge

Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt. Zoals ik in een eerdere post zei ga ik misschien mijn relatie beëindigen en ik denk dat ik da ga doen. Zouden jullie zo aardig willen zijn om de ‘break up text’ die ik heb geschreven te lezen en commentaar geven. Alvast bedankt 😥

 

Hey *naam*, 

I have been thinking for a while. You noticed that I was a little ‘off’ these past few days. And I felt there are some things that I need to share with you. I just want to start off by saying that I’m sorry. But I believe that I have fallen in love with someone else. And I just want you to know that it has nothing to do with you and everything to do with me. Don’t think that it’s your fault because it is not, you’re an amazing, funny, cute and beautiful person and it’s my fault, really. I’m really sorry but I think it’s better if we break up. I wish it didn’t have to end this way because I really love you, still. But I just think it’s better for me to have some time to think about everything. I wanted to thank you for being with me, you made me very happy. I believe that you made me the best version of myself. I hope after this that we can stay friends because I like you too much to leave everything behind. I don’t want it to be awkward in real life because it would break my heart to never see you again. You’re so amazing of a person, and you’re more than I ever deserved. Also I’m sorry that I didn’t have the guts to tell you face to face, but I hope that you’ll forgive me for that. You know how awkward I am in real life and even here I feel like I’m not expressing everything that I want to tell you. Again I’m really sorry but I think that it’s better this way for both of us. Just know that even after this, I still care about you and if there is ever anything you want to talk about that I’ll still be here for you. I’m very sorry <3. 


10 reacties

Even zonder op de inhoud in te gaan, je gaat het toch niet uitmaken via een appje?

Ik hoop dat je genoeg respect hebt om het persoonlijk te doen. 

Reputatie 4
Badge +3

Even zonder op de inhoud in te gaan, je gaat het toch niet uitmaken via een appje?

Ik hoop dat je genoeg respect hebt om het persoonlijk te doen. 

als hij/zij dat liever doet kan dan gewoon , er is niks respectloos aan . niet iedereen durft het irl te doen en niet iedereen kan het aan om dat te doen yk. 

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind het wel een goede , nog heel veel suc6 met de situatie . komt vast wel goed <33

Even zonder op de inhoud in te gaan, je gaat het toch niet uitmaken via een appje?

Ik hoop dat je genoeg respect hebt om het persoonlijk te doen. 

als hij/zij dat liever doet kan dan gewoon , er is niks respectloos aan . niet iedereen durft het irl te doen en niet iedereen kan het aan om dat te doen yk. 

Nou ik vind dat dus super repectloos het uitmaken via app. Kun je er nog zijn mooi verhaal van maken van het ligt aan mij en niet aan jou,  dat doe je gewoon niet. 

Reputatie 4
Badge +3

Even zonder op de inhoud in te gaan, je gaat het toch niet uitmaken via een appje?

Ik hoop dat je genoeg respect hebt om het persoonlijk te doen. 

als hij/zij dat liever doet kan dan gewoon , er is niks respectloos aan . niet iedereen durft het irl te doen en niet iedereen kan het aan om dat te doen yk. 

Nou ik vind dat dus super repectloos het uitmaken via app. Kun je er nog zijn mooi verhaal van maken van het ligt aan mij en niet aan jou,  dat doe je gewoon niet. 

ach dat valt heus mee , tja irl kan wat “echter” zijn maar respectloos via online? . nee dat is het zeker niet , nadat ze het via online heeft gedaan kan ze er ook nog gwn over praten irl en maybe zijn ze wel long-distance partners/vind deze persoon irl contact voor zo’n situatie gwn niet fijn want ja het is wel heel wat en dat doe je niet zomaar omdat er veel emotie enz bij betrokken zit dus heel snel er het label van respectloos op plakken slaat in mijn mening helemaal nergens op maar ik zal niet te veel op die van jou ingaan :).

Even zonder op de inhoud in te gaan, je gaat het toch niet uitmaken via een appje?

Ik hoop dat je genoeg respect hebt om het persoonlijk te doen. 

als hij/zij dat liever doet kan dan gewoon , er is niks respectloos aan . niet iedereen durft het irl te doen en niet iedereen kan het aan om dat te doen yk. 

Nou ik vind dat dus super repectloos het uitmaken via app. Kun je er nog zijn mooi verhaal van maken van het ligt aan mij en niet aan jou,  dat doe je gewoon niet. 

Misschien zijn ze aan het e-daten?

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het ergens ook wel zwak om het uit te maken via een appje. Maar ja, als TS zich op de deze manier het beste kan uiten…

Deze zin: “But I just think it’s better for me to have some time to think about everything.” had ik er niet in gezet. Waar wil je nog over nadenken? Je hebt immers al besloten het uit te maken.

En dat stukje over vrienden willen blijven. Goed bedoeld, maar 9 van de 10 keer gaat dat niet werken.

 

Reputatie 7
Badge +9

Brooo, wat is dit nou. Zo respectloos. Komop maak het niet uit met een appie. Dat is letterlijk om te zeggen

Yo man wat wil je bij het eten?

                   Ja doe mij maar een blikkie cola👍

Oke komt voor elkaar!

 

Dat is waar een appie voor is. Niet voor het uimaken. 

Bel dan tenminste met hem of haar om te zeggen hoe je je voelt.

 

Het enige echte excuus dat je zou kunnen gebruiken om dit via tekst te doen is als je je stem banden hebt uitgekotst.

Oké dit kwam misschien allemaal grof over maar denk serieus hoe je iets prachtigs hebt kapot gemaakt met wat tekst. Komop

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Ik vind het ook een goed berichtje!! Persoonlijk zou ik het face to face doen, mr als jij je daar niet comfortabel bij voelt dan hoef dat natuurlijk niet!

 

Veel succes!!

 

-Yodema 
 

 

Reputatie 2
Badge +1

Je zei “I really love you, still” er zijn mensen die polyrelaties hebben. Een persoon met 2 relaties waarvan het persoon toestemming heeft dus is het geen vreemdgaan.

 

Als je haar/hem/hen op een liefdes manier nog leuk vind kan je misschien ook vertellen dat je dat zou willen en gewoon wil zien hoe dat loopt als dat persoon daar oké me is en dat goed vind etc.

 

Verder, heb je gekozen om van iemand anders te houden of ging het zonder controle? Als het de laatste is is het dus duidelijk niet jouw fout en hoef je je ook niet schuldig te voelen voor jou gevoelens, die doen er net zo goed toe. Ik heb dit ook wel eens gehad van beide kanten dus vanuit jouw situatie maar ook dat iemand het tegen mij zei, beide keren reageerde ik zo.

 

Het komt wel goed, pas op jezelf en geef elkaar de tijd en ruimte. Wat er ook gebeurt, na elke winter komt een zomer hoe zwaar die winter ook was. It will be okay ❤

Reageer