Skip to main content
Vraag

Break-up via app

• January 8, 2026
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik ben sinds vandaag (8 januari 2026) door een break-up met mijn ex-vriendje aan het gaan, want hij heeft mij gedumpt via app.

De reden is dat hij nu na 3 weken en 3 dagen mij dus gedumpt heeft, omdat hij sinds een korte tijd (hoe in 3 weken?!) niks meer voor mij voelt. Hij geeft aan dat ik aardig ben en er altijd voor hem was, maar dat hij het voor ons beide rot vind om door te gaan.

Ik heb aangegeven dat ik het moeilijk vind, maar accepteer en het dus ook begrijp. En ook dat als hij geen gevoelens heeft het inderdaad voor ons beide niet eerlijk is om door te gaan en het fijn vind dat hij eerlijk is.

En ik heb geëindigd met dat hoe rot ook is dat ik het er mee eens ben dan we het hier eindigen, maar ik heb nu wel last van liefdes verdriet, ook al wilde ik hem eigenlijk ook al dumpen, omdat hij mij ontweek en zich weird gedroeg naar mij. Want ik voel namelijk nog wel wat voor hem.

Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen? Tips helpen al een eind, hoop ik! 😭 Alvast bedankt voor jullie hulp! 🫶🏼

Groetjes,
Eva

3 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 8, 2026

Hoi,

Tja een break up is super vervelend maar ik adviseer je sterk: gebruik geen datingapps. Je kan goede relaties vinden bij bijv. school of sport. En nog een voordeel is dat je degene IRL kent.

Succes.

Groetjes,

ghasr

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 8, 2026

Waarom gebruik je steeds het woord “dumpen”

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 11, 2026

Hiii 

als hij het via de app heeft uitgemaakt is heel red flag. let niet te veel op hem. Het is heel lastig als hij met een ander meisje heeft.