Vraag

BPD en fav persoon

  • 2 October 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Al een aantal jaar zit er in mn hoofd dat ik borderline heb. Dit komt omdat ik bijna alle kenmerken heb. Ik heb vooral last van de verlatingsangst en het hebben van een favoriete persoon. Meerdere psychologen, therapeuten etc hebben ook het vermoeden dat ik BPD heb, alleen ik moet nog getest worden.  Ik heb al een aantal jaar hulp voor mentale klachten, dus dat is geen zorgpunt.

 

Toen ik in de eerste klas van de middelbare zat, had ik mn eerste fav persoon. Ik was geobserdeerd over haar. Toen ze contact met me verbrak, had ik het gevoel dat de wereld verging. Nog nooit had ik me zo slecht gevoeld.

 

Later kreeg ik een nieuwe fav persoon. Eerst had ik dat niet door, maar later wel. Ik wilde alleen maar met haar praten en met niemand anders. Op een gegeven moment splitte ik en verbrak ik contact met haar. En weer dacht ik dat ik me nog nooit zo slecht had gevoeld.

 

Nu zit ik op het MBO en ik heb weer iemand ontmoed. Ik ben bang dat zij ook weer een fav persoon word. Ik wil alles leren over haar leven en ik wil alleen maar met haar zijn.

 

Elke keer als ik van een fav persoon af ben, komt er een nieuwe. Wat moet ik doen? Ik wil haar niet ook kwijt...


1 reactie

Badge

hoe gaat het nu met je

 

 

Reageer