Vraag

Blind date geregeld door vriend(dubbel date of alleen)

  • 29 May 2018
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.


Een vriend van mij heeft een blind date voor mij geregeld. Nu heeft hij al wel een vriendin en vind het een slim idee om te dubbeldaten. Zodat ik het minder snel verpest.


Wat zouden jullie doen. Alleen met haar gaan of samen met die vriend en zijn vriendin erbij.

En vraag je ook haar nummer als het klikt of doe je dat via die vriend

4 reacties

Hey, het is altijd wel leuk als je vriend meegaat maar ik begrijp dat je ook twijfelt om alleen met haar te gaan. Wel, een dubbeldate betekent niet dat jullie een hele tijd samen moeten zijn, het hangt er natuurlijk af waar je je dubbeldate hebt maar je kan altijd alleen met haar is geen wandelen terwijl je vriend binnen blijft of zo verder. Je vriend kan ook genante stiltes onderbreken moesten die voorvallen. Maar langs de andere kant kan je veel intiemer gaan als je alleen bent. Dit moet je uitmaken aan de hand van wat je over dat meisje weet.
En over dat nummer: het is beter dat je dat zelf vraagt. Dat komt persoonlijker over dan dat je vriend het vraagt.

Ik hoop dat dit je wat heeft geholpen maar ik weet er ook niet alles van. Als er reacties zijn die mij tegenspreken kan je die ook altijd opvolgen.

Groetjes Zon
Reputatie 3
Badge +8
Ik denk dat Zon het heel goed neerlegt. Het is net wat jij liever hebt. Ik zou persoonlijk je eerste date(s) met z’n tweeën gaan. Wanneer je dubbeldate zullen jullie én minder met elkaar praten én het is minder persoonlijk. Je hebt meer tijd haar te leren kennen als jullie samen zijn. Je kan dan altijd nog na een aantal keer een dubbeldate proberen.

Nummer zal ik zeker zelf vragen. Dat is erg laagdrempelig hoor. Je hoeft enkel bij het afscheid hem aan haar te vragen om contact te houden.
Hey, het is altijd wel leuk als je vriend meegaat maar ik begrijp dat je ook twijfelt om alleen met haar te gaan. Wel, een dubbeldate betekent niet dat jullie een hele tijd samen moeten zijn, het hangt er natuurlijk af waar je je dubbeldate hebt maar je kan altijd alleen met haar is geen wandelen terwijl je vriend binnen blijft of zo verder. Je vriend kan ook genante stiltes onderbreken moesten die voorvallen. Maar langs de andere kant kan je veel intiemer gaan als je alleen bent. Dit moet je uitmaken aan de hand van wat je over dat meisje weet.
En over dat nummer: het is beter dat je dat zelf vraagt. Dat komt persoonlijker over dan dat je vriend het vraagt.

Ik hoop dat dit je wat heeft geholpen maar ik weet er ook niet alles van. Als er reacties zijn die mij tegenspreken kan je die ook altijd opvolgen.

Groetjes Zon


hi,

ja nummer ga ik aan haar zelf vragen als het klikt.
enige probleem is alleen dat we met mijn auto gaan. en het een beetje raar is als ik haar eerst thuis afzet om het nummer te vragen als we met zijn 4en in de auto zitten. mocht het in het cafe ofzo er niet van komen dat we alleen zijn.
Je kan eventueel eventjes buiten gaan staan, dan hebben jouw vriend en zijn lief ook even alleen. Je kan op voorrand afspreken met je vriend wat je gaat doen. Hij zal je wel begrijpen.

Reageer