Vraag

Bioscoop met crush, wat moet ik doen?

  • 23 June 2019
  • 2 reacties
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee! Ik ben al een half jaar smoorverliefd op een jongen. Ik dacht dat het niks zou worden, maar we begonnen steeds meer en meer te appen. Nu ook met hartjes. Hij had me een maand geleden gevraagd om ff gezel naar Macdonalds te gaan haha, wat heel gezellig was, en we hadden veel gepraat. Ik had alleen heel erg zo'n gevoel dat het friendzone was, terwijl hij op social media heel erg fixerig deed. Toen dacht ik dat het klaar was, maar nee. Hij vroeg me laatst om naar de bios te gaan samen. Vind hij me nu sowieso leuk? Of niet? En welke stap moet ik zetten om deze contacten zo te houden, en nog een x af te spreken? En wat verwacht een jongen, wat een meisje doet bij eem bioscoop date? Najaa, ik zou het echt super top vinden als jullie me kunnen helpen

Xxx

2 reacties

Hoi

Je hebt een leuke jongen beter leren kennen, en vraagt je af wat de volgende stap is. Via berichtjes wisselen jullie hartjes uit, maar op een afspraakje lijken jullie eerder vriendschappelijk met elkaar om te gaan.

Het kan dat via berichtjes hartjes sneller verstuurd worden. Via sociale media zijn dingen sneller gezegd, en voelen velen zich minder verlegen. Dat jullie op een afspraakje eerder vriendschappelijk met elkaar om lijken te gaan, hoeft niet per se te betekenen dat die jongen niet meer voor je voelt. Het zou evenwel kunnen dat hij naar een goede manier zoekt om liefde te tonen.

Je zou kunnen proberen om je gevoelens duidelijker te maken naar deze jongen toe. Je zou hem bijvoorbeeld een romantisch gedichtje kunnen sturen. Leer elkaar gerust beter kennen, ook in real life.

Groetjes
Kenshin
Super erg bedankt!

Quote verwijderd door De Kindertelefoon

Reageer