Bindingsangst?

  • 16 December 2018
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Laats heb ik een leuke jongen ontmoet, we kletste telkens gezellig als we elkaar tegenkwamen en ik verheugde me erop hem weer te zien. Vorige week vroeg hij me uit en dat vond ik natuurlijk heel erg leuk. Maar al na een paar uur na dat moment veranderde er iets: ik wil hem eigenlijk niet meer zien en vind hem opeens een stuk minder leuk. Ik voel me ook best bang en weet niet wat ik moet doen. Is dit bindingsangst of iets anders, en wat moet ik nu doen?
xxx

2 reacties

Hoi

Je hebt een jongen leren kennen, maar na een paar uur voelde je je niet meer zo goed bij hem. Of dit te wijten is aan bindingsangst, weet ik niet. Heb je daar vaker last van? Voor hetzelfde geld heb je die jongen beter leren kennen, en is hij simpelweg niet wat je van hem verwacht had. Zou je hem nog beter willen leren kennen?

Groetjes
Kenshin
Hoi,

Ben je afgeknapt op de jongen? Misschien, nu je hem beter leert kennen, vind je hem gewoon minder aardig dan je had verwacht. Je mening is bijgesteld door de nieuwe informatie en ervaringen die je hebt gekregen.

Je zou meer tijd met hem door kunnen brengen, om erachter te komen of hij nog steeds even leuk is en dat het licht aan iets van bindingsangst of dat hij nu gewoon niet meer zo leuk is.

Gr. Pin

Reageer