Bi-seksueel

  • 24 September 2015
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi lezers, 

Ik ben bi-seksueel, ik heb nog nooit een relatie gehad met een meisje ik heb al wel dingen gedaan met een vriendin maar dat was meer om uitteproberen. Ik heb vond één meisje leuk en dat was ook de eerste en laatste meisje dat ik echt leuk vond. Ik bekijk net zoals jongens dus naaktfotos etc. van meisjes. Dus ik kijk naar random meisjes. Ik heb ook allerlei foto's van Instagram gescreenshot e bijgeknipt om als achtergrond te doen. Sommige mensen zien dat soms mijn achtergrond en dan vragen ze wel waarom ik dat heb... dan zeg ik ook gewoon eerlijk dat ik bi-seksueel ben, anders is het natuurlijk een beetje raar als je zomaar geile meisjes op je achtergrond hebt staan. Ik heb nu vooral met jongens dat ze mij Instagram accounts aanraden en dat vind ik best wel leuk dat ze dat doen. ;)

Gr. 

4 reacties

Eeeeeeeeen wat wil je nou precies dat ik / de rest gaan antwoorden? XD
Badge +5
Leuk... Veel jongens vinden het trouwens wel leuk als je meiden ook leuk vindt. Samen meiden kijken op het terras.
ik ben ook bi en zodra iemand je erover lastig valt moet je me bellen ja dan slaan we ze in elkaar??
Heeyy
Wat heb je precies met die vriendin gedaan en vond je het fijn dan weet je zeker of je bi bent voor de rest is het natuurlijk heel erg goed dat je er voor uit komt en er is niks raars aan

Reageer