Bi of Homo?

  • 27 February 2020
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi,

Daar ben ik weer. Ik heb me laatst iets gerealiseerd. Ik dacht altijd wel dat ik ook op meisjes viel, maar is dat wel zo? Ik weet het namelijk niet meer zo zeker. Ik heb nog nooit een heftige extreme crush op een meisje gehad en bij jongens ook niet heel erg. Soms wel een beetje denk ik. Ik weet niet wat ik hier mre moet doen. Dit wilde ik gewoon eventjes zeggen.  

 

 


5 reacties

Hey MightyAnoniem

 

Ik kan me voorstellen dat het comfort biedt om met zekerheid te weten of je homo of bi bent, maar volgens mij zou het kunnen dat het nog een tijd duurt voor je hierachter komt. Je zou bijvoorbeeld over enkele maanden gevoelens kunnen krijgen voor een jongen, om dan een tijd later toch nog gevoelens te krijgen voor een meisje. ‘t Is vrij onvoorspelbaar :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Ja dat zal dan wel denk ik. Ik vind het gewoon frustrerend om niet te weten wie ik nou precies ben en wie ik wil zijn...

Wie je ‘bent’ is in mijn ogen veel breder dan je geaardheid. Tuurlijk, iets met zekerheid weten is prettig, maar jezelf niet labelen kan even bevrijdend zijn. 

 

Wat bedoel je met ‘wie ik wil zijn’? Heb je een bepaalde voorkeur rond geaardheid? 

 

Gr. Kenshin

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ermee bedoelde.

Dat kan gebeuren :slight_smile:  In ieder geval geef ik graag even mee dat elke geaardheid even prima is, en dat je niet hoeft te proberen om een bepaalde geaardheid je eigen te maken. Houd hier gerust een open mind rond, zodat je jezelf niet beperkt in de liefde. 

 

Gr. Kenshin

Reageer