bi/lesbi


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik ben een meisje van 12 en ik weet niet zeker op wat ik nou val ik was is een keer erg verliefd geweest op jongen die jongen keek de hele tijd naar mij en ging mij ook de hele tijd een soort van irriteren ofso dus toen werd ik verliefd op hem maar dat heb ik nooit echt gezegd en ik ben nu niet echt verliefd op hem maar ik denk miss dat ik verliefd ben op een meisje al best wel lang want als ze bij in de buurt is dan wordt ik best wel warm van binnen maar ik weet niet zeker of dat verliefdheid is  Ofso heeft iemand misschien tips of ervaring ermee alvast bedankt


11 reacties

Badge

Ik snap je stuggle, ik zit zelf ook in deze situatie. De vriendin waar ik iets mee heb ken ik best goed. Probeer meer over haar te weten te komen en ga meer met haar om. 

ik zit nu in een goede vriendschappelijke relatie met haar en we praten vaak over bi zijn of verliefd zijn. Als je meer over haar te weten komt dan denk ik dat je er zelf wel achter komt of je op meisjes valt of het gwn een goede vriendin is;)

succes

Wat het dus is dat we niet meer echt soort van vriendinnen zijn maar ze Praat wel eens met me enzo en we kunnen ook lachen maar vorige zomer waren wel echt goeie vriendinnen toen spreeksten we ook heel vaak af enzo met nog een andere vriendin en gingen vaak logeren maar ik heb het een beetje verpest want ja meisje die eerst bij in de klas zat die zij eigenlijk niet zo leuke dingen over haar en ik heb dat dus ook gezegd wat ik eigenlijk helemaal niet meende iemand heeft dat dus doorverteld en zo kwam zij erachter dus ik weet nu niet zo goed hoe ik een gesprek kan beginnen heb je misschien tips

Badge

Wat het dus is dat we niet meer echt soort van vriendinnen zijn maar ze Praat wel eens met me enzo en we kunnen ook lachen maar vorige zomer waren wel echt goeie vriendinnen toen spreeksten we ook heel vaak af enzo met nog een andere vriendin en gingen vaak logeren maar ik heb het een beetje verpest want ja meisje die eerst bij in de klas zat die zij eigenlijk niet zo leuke dingen over haar en ik heb dat dus ook gezegd wat ik eigenlijk helemaal niet meende iemand heeft dat dus doorverteld en zo kwam zij erachter dus ik weet nu niet zo goed hoe ik een gesprek kan beginnen heb je misschien tips

Probeer het dan eerst goed te maken, het klinkt heel simpel maar dat is het ook. Probeer eens serieus met haar te praten en oprecht je excuus aan te bieden, leg uit wat er gebeurt is en dat je haar mist. Ze is waarschijnlijk dan minder boos op je. Geef haar ook meer aandacht, ze zal dit waarschijnlijk waarderen.

 

succes, XX

Ik weet dus niet goed waaar ik dan moet beginnen

Badge

Ik weet dus niet goed waaar ik dan moet beginnen

Loop gwn eens naar haar toe wanneer er geen andere mensen om haar heen staan en zeg dat her je spijt

Ik heb net geappt met haar en het was echt leuk en grappig dus ik denk dat het weer goed is tussen ons 

Ik weet dus niet wat voor gesprek ik met haar kan beginnen heb je miss tips

Ik weet dus niet wat voor gesprek ik met haar kan beginnen heb je miss tips

Help me pls 

Hoe weet ik of zei ook op meisjes valt en hoe kan ik echt een leuk gesprek hebben met haar dat zij echt denkt ik wil vaker met haar praten kan iemand alsjeblieft snel reageren xxx

Hoe weet ik of zei ook op meisjes valt en hoe kan ik echt een leuk gesprek hebben met haar dat zij echt denkt ik wil vaker met haar praten kan iemand alsjeblieft snel reageren xxx

Hi

Je kan het over je hobby's, broers en zussen (als je die hebt) je favoriete game (als je gamet tenminste) en dieren hebben. Stel ook vragen aan haar! Mensen vinden het altijd leuk als ze aandacht krijgen :)

Als jullie gesprekken persoonlijker beginnen te worden kun je haar vragen war ze van de lgbt community vindt. Als dat goed uitpakt kan je haar vertellen dat je misschien op meisjes valt en of zij ook is. Als je voelt dat het ongemakkelijk begint te worden kan je op iets anders verder gaan en  het later weer proberen :)

 

Veel succes en plezier!

-onnodige quote verwijderd- 

Hi

Je kan het over je hobby's, broers en zussen (als je die hebt) je favoriete game (als je gamet tenminste) en dieren hebben. Stel ook vragen aan haar! Mensen vinden het altijd leuk als ze aandacht krijgen :)

Als jullie gesprekken persoonlijker beginnen te worden kun je haar vragen war ze van de lgbt community vindt. Als dat goed uitpakt kan je haar vertellen dat je misschien op meisjes valt en of zij ook is. Als je voelt dat het ongemakkelijk begint te worden kan je op iets anders verder gaan en  het later weer proberen :)

 

Veel succes en plezier!

Dankje

Reageer