Skip to main content
Vraag

BI? groot probleem

• December 8, 2025
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4

Hey allemaal

Ik heb een groot probleem dat ik wil delen, ik weet in mezelf dat ik bi ben tenminste dat denk ik, want ik kijk altijd naar jongens en ik vind jongens hun geslachtsdeel leuker en ik kan me eig geen seks met een meisje voorstellen (wel een relatie), maar ik weet ook van mezelf dat ik nooit uit de kast zal komen en het voor altijd in me zal houden. Dit maakt me een beetje down en ik kan ook slechter slapen, maar mijn ouders denken dat dat door stress van examens komt, ik krijg er ook dromen over. Maar ik ben bang voor reacties van familie en vooral van vrienden. Ik heb ook een enorme kinderwens die ik zelf wil vervullen en dat gaat nu eenmaal enkel met een meisje. Dus ik moet hetero zijn en ik kan geen bi zijn. Ik wou dit even kwijt en ik zou het fijn vinden als je hier een reactie op zou achter laten.

De eigenlijke vraag: Hoe kan ik beter slapen en die dromen laten weggaan? Hoe kan ik zorgen dat ik hetero ben?

5 reacties

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

Iemand?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 9, 2025

Aan je geaardheid kun je niets doen. Je kunt dat wel proberen onderdrukken maar daar word jij alleen maar ongelukkig van, zoals je nu merkt.  Geef het gewoon toe voor jezelf en je ziet dat anderen dat ook aanvaarden.

Ook stellen van hetzelfde geslacht kunnen trouwens kinderen krijgen, laat dat je niet tegenhouden om jezelf te zijn.

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 15, 2025

Ik sluit me aan bij ​@Diana je kan je geaardheid niet onderdrukken. Waarom denk je dag je familie niet accepteert?

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 6, 2026

Hey ​@Katjatja !

Ik denk dat mijn ouders dit w3l zouden accepteren maar miun grootouders niet, ze zijn zeer stereotype ze vinden dat mensen met een andere guidskleur hier niet mag zijn (ik ben het hier oneens mee) en dat mensen hetero moeten zijn

PS: sorry dat ik nu pas antwoord ik had even een drukke periode

Liefs anymoymous

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 7, 2026

Dan zullen je grootouders toch hun ideeën moeten aanpassen, als hun kleinzoon ook op jongens valt.  Misschien krijg je wel een vriend met een andere huidskleur, dat zou hun hele wereld op z’n kop zetten.

Maak je geen zorgen,  als ze hun kleinzoon gelukkig zien met een jongen, zijn ze op slag niet homofoob meer.