Skip to main content

Heel ik ben meisje 14 jaar en ik heb een relatie met een meisje laten we haar nina noemen ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje vroeger vond ik het zelfs ja vies eigenlijk en in me familie kan dat gewoon niet me ouders zouden heel raar en vies vinden als ik met een meisje heb dus ze weten het ook niet.  Nina vertelde me 5 maanden geleden ofzo dat ze me leuk vond toen gingen we nog niet heel veel met elkaar om dus ik vond het raar en zei dat ik niet op meiden viel toen gingen we steeds meer met elkaar om en ongeveer 3 maanden geleden kregen we een relatie we hadden beloofd om het geheim te houden omdat ik niet wil dat mensen het weten. Ligt niet aan haar maar het gaat erom dat ze een meisje is en ik weet dat mensen daar je om belachelijk gaan maken en dalijk komt het bij me zus terecht en weet me zus het en dalijk me ouders enzo. Dus dat wou ik niet. Ze had het toch tegen 2 goeie vrienden van haar vertelt dus ik had het uitgemaakt omdat ik niet wou dat het rond ging en kmdat ik pas net wist dat ik meiden ook leuk kan vinden nu hebben we weer een relatie paar dagen pas maar ja we zijn echt veeel closer geworden dus mijn vrienden waar zei ook vrienden mee is denken dus ook dat ik en nina wat hebben omdat we zo close zijn. Vraag me niet hoe ze het denken ja mss omdat we echt heel close zijn hahahaha. Maar mijn vraag was moet ik dit geheim houden ? Of zou ik het na een tijdje tegen mensen zeggen?? Want me ouders daar ben ik het meest bang voor en voor me klas als ze me bijv belachelijk gaan maken daar heb ik echt geen zin in. Trouwens nina is 15 en haar maakt het niet veel uit dat mensen het weten omdat haar moeder al weet dat ze op meiden ook valt en het boeit haar niet wat andere er van vinden dus iemand tips ??

Hoiii ik val ook op meisjes en mijn ouders weten het. Misschien kun je je ouders een keer vragen wat ze van meisjes met meisjes vinden? Dan weet je ook hoe ze kunnen reageren als je het vertelt. Met een relatie vertel ik het meestal alleen vrienden en als andere mensen het daardoor te weten komen maakt het me niet uit. Als mensen je daarom belachelijk gaan maken zijn ze echte sukkels (sorry maar dat vind kk echt) wat is daar nou mis mee? Ik zou er niet op gaan letten. Hoop dat dit helpt

Reageer