Vraag

Bi en verliefd

  • 28 September 2018
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik heb weer eens een nieuwe crush en dit keer is het een meisje. We zijn denk ik vriendinnen maar ik wil weten of zij ook op meisjes valt. Gister was ik niet op school omdat ik me niet lekker voelde en toen vroeg ze via app waar ik was. Toen ik vertelde dat ik me niet lekker voelde stuurde ze beterschap met een hartjes emoji. Ook lacht ze vaak naar me. Hoe kan ik haar op een subtiele manier laten weten dat ik bi ben en hoe kom ik erachter of ik kans maak?

4 reacties

Hoi

Misschien kan je, als jullie gezellig aan het praten zijn, het gespreksonderwerp richting relaties leiden. Je zou bv. kunnen vragen of ze al eens een relatie heeft gehad, hoe dat was, of ze momenteel iemand leuk vindt, etc. Wie weet kom je op die manier wat te weten. Dat ze naar je vroeg toen je afwezig was, is alvast een positief teken.

Groetjes
Kenshin
Hoi Kenshin,

ik heb het vandaag geprobeerd, maar er zijn elke keer vriendinnen van haar bij en ik voel me dan oncomfortabel om zoiets te vragen. Ik zal het zeker blijven proberen. Vandaag zat ze twee plekken naast me tijdens een toets en toen we allebei klaar waren keek ze naar me en glimlachte ze. Vriendinnen die ook bij de LHBT+ community horen, zeggen dat hun gay-dar ook een signaal afgeeft. Donderdag gaan we een week lang op cultuurreis dus wie weet wat daar gebeurt.

Groetjes MagicMirror
Dat je dit liever bespreekt als jullie met twee zijn, snap ik. Ik hoop dat er wat moois uit die cultuurreis komt 🙂
Ik zit in hetzelfde schuitje als jou, ik ben een meisje van 16 en ik ben bi of lesbisch, ik weet het nog niet helemaal.

Maar ik zit op het vmbo en begon dus een maand geleden met praktijk lessen op een andere school. In de praktijk klas zit een meisje, waar ik sinds dag 1 als naast zit. We praten soms wel de hele les met elkaar, we hebben echt een klik. We spreken ook vaak buiten schooltijd af.

Alleen ik ben verliefd op haar, ik probeer te achterhalen of zij ook op meiden valt. Hopelijk kom ik er vanzelf achter.

En jij ook succes! Je hebt hier vast niks aan haha, sorry alvast

Reageer