Vraag

Bi door droom?

  • 17 January 2019
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje en ik ben al eens verlieft geweest op een jongen. Maar ik droomde laatst dat ik had met een ander meisje. Ben ik nu bi?

4 reacties

Als je op een meisje verliefd bent wel, maar ik weet niet of je na een droom al bi bent. Hoe serieus neem jij de droom? Als jij jezelf wel met een meisje iets ziet hebben, denk ik dat je wel bi bent. (of misschien wel lesbisch?)
Kan altijd veranderen en staat nooit vast natuurlijk!
hey,

een droom betekend niet meteen dat het zo is.

voel jij je seksueel aangetrokken tot meiden en heb jij liefde gevoelens bij sommige meiden? dan kan je gaan twijfelen ja.

je bent jong en zit momenteel in de fase van je leven waarin je dingen wilt ontdekken, het kan misschien zo zijn dat jij wel een keer seks of iets in de richting met hetzelfde geslacht wilt proberen, ook dit betekend niet meteen dat je lesbisch bent
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Je bent niet meteen biseksueel als je een keer droomt over een relatie met een meisje. Het kan zijn dat je aan liefde dacht, en dat je hersens dan een droom maken die daar op lijkt. Je zit momenteel in zo'n fase dat je jezelf aan het ontwikkelen bent. Je zoekt uit wie je bent, wat je wel of niet leuk vindt, en bijvoorbeeld ook waar jij je het meest aangetrokken door voelt.

Je bent niet meteen bi als je denkt aan relatie of seks met iemand van je eigen geslacht. Je bent dat pas als je dat zelf kiest. Of als je zeker weet dat je je aangetrokken voelt door je eigen geslacht. Daarnaast is het natuurlijk helemaal niet erg als je bi of lesbisch wordt/ bent. En je hoeft je er dan ook zeker niet voor te schamen! Je moet het gewoon allemaal gewoon ontdekken, en dat is ook heel leuk en spannend. Maar dat heeft iedereen wel gehad.

^
Future
je kunt wel verliefd worden op een meisje (is mij ook wel eens gebeurd), maar je hoeft je dan jezelf niet meteen te labelen. De naam Bi of Lesbisch is geen big deal... als je al een lange tijd (meer dan een paar maanden) hetzelfde voelt of wanneer je het zeker weet. Dan kun je beginnen met je ouders en vriendinnen vertellen enz. en vooral jezelf zien als iemand die op het andere geslacht valt. Zelf kennis is de beste kennis.

Reageer