Vraag

Bi??

  • 24 October 2019
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi iedereen, ik sta al een tijdje te denken over biseksualiteit. Ik weet het niet meer.... Sorry als Dit een veel te lang verhaal is. 

 

Nou, ik zit nu in de tweede en ik heb dus het idee dat ik misschien nu ben. Dat komt doordat ik een keer verliefd was op een jongen en uiteindelijk heb ik een keer met hem gezoend toen we aan het werken waren aan een werkstuk bij hem thuis toen iedereen al weg was. Ik voelde gewoon helemaal niks. Terwijl ik echt al tijden over dit nadacht en als het eindelijk een keer gebeurde was het heel anders dan en misschien vond ik het gewoon raar. Ik ben ook al een tijdje vriendinnen met een nieuw meisje die erg grappig is. We praten over van alles en nog wat en ik kan haar vertrouwen. We praten ook over bi en lesbi en zo. Soms komt ze ook dichterbij en geeft ze me gewoon een knuffel of een zoen op de wang. Ik doe dat zelf ook terug bij haar. Soms betrap ik mezelf er op dat ik langer dan normaal naar een meisje kijk die ik dan knap vind... 

 

Iemand een idee?? 

Greetz,

PurplexMoonlight🌸


6 reacties

Hoi

 

Het zou absoluut kunnen dat je biseksueel bent. Evenwel ben je lesbisch, of blijk je hetero te zijn. Kan allemaal. Je zou af kunnen wachten voor wie je gevoelens krijgt, hoewel het evengoed zou kunnen dat je na een tijd weer gevoelens krijgt voor iemand van een verschillend geslacht. Nogal onvoorspelbaar, de liefde. Het lijkt me nuttig om hier met dat leuke meisje over te praten. 

 

Groetjes

Kenshin

Je hoeft geen stempel te krijgen vind leuk wie je leuk vind je hoeft niet perse te kunnen zeggen of je gay hetro of bi bent

Hi,

Je hoeft geen stempel te krijgen vind leuk wie je leuk vind je hoeft niet perse te kunnen zeggen of je gay hetro of bi bent

 Is natuurlijk waar, maar ik snap dat je graag duidelijkheid wilt over je 'labeltje'

Zelf bestempel ik me voorlopig als bi. Ik heb daar ook weleens een topic over aangemaakt, waar ook kenmerken in staan waardoor ik dacht dat ik mschn wel bi ben. Misschien kan je daar wel ff kijken. Als je je daarin herkent ben je misschien wel bi ja. Maar maak je er vooral geen druk om.

Heyhoi,

Toen ik in de 3e zat had ik precies het zelfde ik vroeg me zelf echt af wat ik nou was hetero of een bi-seksuele ik keek langer naar meisjes etc..Dus ik moest uitvogelen of dit klopte na al mijn twijfels ging ik toch een keer op een date met een meisje na al het gedate wist ik nog niet zeker of ik het was..Dus ik negeerde het even en dacht er een tijd niet meer aan. Na een jaar of 3 begon ik er maar meer aan te denken wat ben ik nou? Uiteindelijk kwamen een paar vriendinnen en familie leden uit de kast en kreeg ik hulp hoe ik het nou zeker wist ook had ik een beetje angst voor mensen om me heen als ik het zou zijn wat natuurlijk normaal is.Vervolgens probeerde ik weer te daten met een meisje en ging er dit keer voor zonder twijfelangst of in die richting.Na onze date besefte ik dat ik haar leuk vond en verder wou na een paar weekjes kuste ze me en wist ik het al 100% ik val ook op meiden. Dus wat ik probeer te zeggen is probeer eens te ervaren hoe het is met een meisje en of je er gevoelens bij kan krijgen etc of je een meid aantrekkelijk kan vinden

 

Groetjes,

Lucid 

 

ik hoor graag nog van je!

Ik voel hetzelfde, ik weet ook niet wat ik doen moet :sweat:

Badge

Ik heb het ook gedacht, maar nu ben ik super verliefd op een jongen, dus ik ben in ieder geval niet lesbi. Je kunt wel bij of lesbi zijn, maar daar kom je pas achter als je écht verliefd bent op iemand. Gewoon afwachten dus.

Reageer