Skip to main content
Hoi ik ben niet zeker of ik hetero of bi ben en ik denk er soms wel eens aan een meisje te zoenen ofzo want ik wil weten wat ik zeg maar leuk vind maar ik ben op dit moment 14 en ik ben dusveij jong en kan dus niet random een meisje zoenen. Dus ik heb geen zekerheid maar wil het wel ik denk er vaak overna maar ik kan moeilijk dit zeggen tegen iemand zoals mijn bestie ofzo want ja dat durf ik niet en misschien denkt ze dat ik hun leuk vind en dat verpest de vriendschap misschien... enkele tips?
Hoi

Je bent niet zeker of je hetero of bi bent, en wilt daar graag zekerheid over. Je geaardheid is iets wat je met de tijd ontdekt. Je hoeft je er niet mee te haasten. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om te weten of je nu hetero of bi bent, maar neem rustig je tijd om daarachter te komen.

Ik denk dat het een kwestie is van wachten tot je gevoelens krijgt voor iemand. Als je gevoelens krijgt voor een meisje, hoeft dat niet per se te betekenen dat je nooit gevoelens zal krijgen voor een jongen. Het kan nog alle kanten uit.

Je kan er met je bestie over praten. Als je denkt dat je haar kan vertrouwen, kan het heel fijn zijn bij iemand terecht te kunnen. Je bestie kan vast begrijpen dat, als jij op meisjes zou vallen, dat niet per se betekent dat je iets voor haar voelt.

Groetjes

x
Hey ik heb juist hetzelfde aan de hand maar ik zou gewoon wachten je hebt nog tijd genoeg en als je vrienden je niet accepteren zijn het ook nie echt goede vrienden ik zou er ook echt met iemand over praten dat helpde met mij. X

Reageer