Beantwoord

bestevriend

  • 9 September 2019
  • 1 reactie
  • 707 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,

ik heb een klein “probleempje”.
mijn beste vriendin gaf een slaap feestje toen ze jarig was en ze had de standaard groep uitgenodigd met wie wij allemaal om gaan dus ook jongens.
Ik lag eerst bij 2 vriendinnen maar daar werd het een beetje krap want er kwamen er nog een paar bij en we hadden een plek voor 3 dus dat was krap.
Toen ben ik na het bed van de ouders van die vriendin gegaan (zelfde kamer) en daar lagen mijn beste vriend en mijn tweeling broer. Het was gewoon gezzelig en alles en ik was moe dus ben gaan slapen maar op een gegeven moment voelde ik wat op mijn arm naar mijn hand gaan en dat was dus de hand van mijn beste vriend ( hij was nog wakker want hoorde hem praten).

maar het probleem is dus een beetje dat ik denk dat hij het weet dat ik het door had want iets later reageerde ik ergens op, maar sinds die is het ongemakkelijk en niet meer zoals eerst en weet niet zo goed wat ik moet doen want wil wel gewoon graag bestevrienden blijven maar dat gaat nu langzaam weg...

gr
anoniem 🙂
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 September 2019, 17:02

Bekijk origineel

1 reactie

Ik zou even met hem afspreken en het uitpraten en alles duidelijk wordt voor jullie allebei. Lijkt het me logisch dat je weer vrienden bent. Is dat niet zo weet ik het ook niet.
Hoop dat je nu weer wat verder kunt
Groetjes

Reageer