Beste vriendin kwijt door ruzie

  • 2 January 2018
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Enkele jaren lang heb ik een hele goede vriendin gehad. Ik heb vanalles met haar gedeeld. Het was de enige persoon die ik voor de volle 100% in vertrouwen heb genomen. Vanaf het begin af aan hebben we eigenlijk nooit echt erge ruzie gehad. Ik durfde bij haar alles te vertellen en helemaal mezelf te zijn. Ik heb haar ook dingen verteld over mijzelf die niemand weet. Ze hielp me ook overal mee en gaf mij altijd advies over alles. Na een tijdje. Ik ging haar minder zien doordat we beide minder tijd hadden om leuke dingen te doen met elkaar. Wel bleven we dagelijks contact houden. Tot mijn spijt is het contact nu verbroken door een hevige ruzie. Volgens mijn vriendin was dat mijn fout en moet ik mezelf veranderen. Maar ze heeft nu dus gezegd dat ze nooit meer contact met mij wil. Ik weet niet meer wat ik moet doen... help me

2 reacties

Ik ben ook bang dat ik mijn vriendin ga kwijtraken.... ik ga denk ik gewoon een keer spontaan naar haar huis en het bijpraten. Ik iwl haar echt iet kwijt want ze is mijn beste vriendin maar ook een van mijn weinige.. ik wil het weer zoals vroeger
Het lijkt erop dat zij is verandert ... als zij niet kan accepteren wie jij bent zou ik niet veranderen! Hopelijk helpt dit!

Reageer