Skip to main content
Vraag

Beste vriend of meer???

• May 15, 2026
  • 0 reacties
  • 42 Bekeken

Hoi ik ben Anoniem0903 ,

en ik zit ik een verwarrende situatie dus als je advies hebt laat het alsjeblieft weten.

Ik zit in de tweede  (ben 13 bijna 14)en ik heb eigenlijk 2 goeie vrienden ( zij zijn jongens en ik ben een meisje  ik noem ze even G en R)

ik merkte dat ik het de laatste tijd beter kon vinden met R . En ik merkte ook dat hij tijdens de les best wel vaak naar me staart, maar ik dacht er nooit veel van. Nu heeft R mij vk gevraagd via whatsapp (hij heeft later uitgelegd dat hij het eigenlijk persoonlijk wou doen maar te bang was) en ik wist niet zo goed wat ik daar mee moest dus dat heb ik hem ook vertelt. Ik had het gevoel dat alles wat ik zei het meer akward zou maken. Want ik wou onze vriendschap niet kwijt en ik heb ook veel aan mijn hoofd. Zoals dat ik ziek ben en vaak naar het ziekenhuis moet en veel medicijnen moet nemen en dat daardoor ook het op school steeds slechter gaat. Ook nadat hij dit had gestuurd was ik een beetje in shok en mijn handen waren aan het trillen en ik kon me niet meer concentreren( ik was hw aan het doen) Dus ik heb hem dat vertelt en hij was wel teleurgesteld maar zei wel '’dat hij op me zou wachten tot ik het aan kan'’ en toen ging hij allemaal lieve dingen zeggen zoals dat toen hij bij ons in de klas kwam mijn naam als eerste wist enzo. Daarna heb ik het gewoon even gelaten voor wat het is, maar sinds die dag zijn we wel de hele dag aan het appen over van alles en nog wat. En ik ging laatst eigenlijk naar de bios maar dat ging toch niet door en toen vroeg hij of hij me een keer mee mocht nemen naar de bios en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Om het nog erger te maken had G (zijn beste vriend) vorig jaar een crush op mij. en op school merk ik dat R de hele tijd met me wil praten maar G is er ook altijd en hij weet nog niks. 

En eigenlijk vind ik hem ook wel leuk maar ook weer niet ik weet het gewoon niet.ik wil gewoon niet dat het akward is en ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten als we dan vk hebben, maar weet ook niet wat ik met de situatie nu moet . 

Heeft iemand advies alsjeblieft ???