Hi, ik ben een meisje van 14.
Laatst heeft mijn beste vriend aan mij verteld dat hij een klasgenoot/vriendin van me leuk vindt. Ik wil aan elkaar koppelen maar hoe doe je dat eigenlijk?
Probeer met ze samen tijdens de pauze te zitten en probeer met ze vrienden groep dingen te doen en probeer ook vrienden te woorden met dat persoon waar je vriendin op verliefd is en dan kan je laater ook vragen of hij op iemand verliefd is
Probeer met ze samen tijdens de pauze te zitten en probeer met ze vrienden groep dingen te doen en probeer ook vrienden te woorden met dat persoon waar je vriendin op verliefd is en dan kan je laater ook vragen of hij op iemand verliefd is
Mmm gaat beetje lastig want ik ben niet echt vrienden met het meisje waar mij vriend op is : /
btw het is mijn beste vriend niet vriendin
Oeps sorry maar je kan wel proberen vrienden/vriedinen te woorden als je dat wil
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon
Heyy
Misschien moet je je niet te veel bemoeien zal ik maar zeggen, sommige mensen vinden dit namelijk enorm vervelend. Gewoon maar ff zeggen hoor ;)
Groetjes
Kaas123
Ik ben ontzettend slecht in vrienden maken omdat ik erg gevoelig ben. Dat meisje is super aardig maar we hebben echt totaal verschillend vriendengroep
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon
Heyy
Misschien moet je je niet te veel bemoeien zal ik maar zeggen, sommige mensen vinden dit namelijk enorm vervelend. Gewoon maar ff zeggen hoor ;)
Groetjes
Kaas123
Ja je kan gelijk hebben ik zou het ook enorm vervelend vinden als iemand mij probeert te koppelen aan iemand, maar ik ken me vriend al zo goed. Ik bedoel ik weet dat hij het erg zal vinden en natuurlijk ga ik niet naar dat ene meisje en zeggen van ga maar samen ofz.
Hi, ik ben een meisje van 14.
Laatst heeft mijn beste vriend aan mij verteld dat hij een klasgenoot/vriendin van me leuk vindt. Ik wil aan elkaar koppelen maar hoe doe je dat eigenlijk?
Oh hihi ik lees nu oude topics van mij en zie o.a. deze. Het is inmiddels gelukt en ze hebben nu al ongeveer een mand verkering en ze zijn echt heel blij :)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.