Beste vriend en niet meer, ik word er gek van!

  • 24 April 2019
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Badge +2
Heey, ik en mijn beste vriend hebben altijd super veel lol. Vaak ook als hij me vraagt om mee te gaan en een vriendin vraagt om mee te gaan ga ik met hem mee. Bijvoorbeeld laatst waren we met school dagje uit en wie waren de hele tijd met zn tweeen en ik Kocht een tosti voor hem omdat hij geen geld mee had. En soms als hij me te lang duurt spring ik op zijn rug om hem te laten schrikken. Dit zijn een paar redenen dat iedereen denkt dat we een stelletje zijn, als we samen zijn worden er dingen als ‘hebben jullie al gezoend?’ ‘Ahw jullie zijn een super schattig koppeltke’ ‘(Naam van vriend’ IS ECHT EEN FIXBEER HEEFT HIJ NOU WEER EEN NIWUE?’ ‘Zoenen, zoenen, zoenen!’ Geroepen en ik word er helemaal gek van! Iemand tips?

1 reactie

Hey!

Fijn dat jullie het zo leuk hebben samen! Het is inderdaad zo dat wanneer een jongen en meisje een hechte band hebben veel mensen meteen al denken aan een relatie terwijl dat uiteraard zeker het geval niet hoeft te zijn.

Er valt helaas niet zo heel veel aan te veranderen... Je kunt aan je klasgenoten zeggen dat je hete cht niet meer fijn vindt dat ze constant zo'n dingen zeggen en verzinnen. Voor de rest kun je hen het beste negeren. Na een tijdje is de lol er voor hen ook wel af en zullen ze er niet meer zoveel aandacht aan schenken.

Wat vindt je beste vriend hiervan? Je kunt er met hem over praten als je weer eens gefrustreerd raakt door je klasgenoten, dan zal je je vast wel snel beter voelen!

Groetjes
Lot

Reageer