Vraag

beste vriend

  • 14 October 2018
  • 7 reacties
  • 476 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey, gisteravond was mijn beste vriend bij ons thuis en gingen we n film kijken. Van tevoren waren we met vrienden gaan chillen en hij brengt me altijd thuis, maar hij bleef deze keer dus wat langer. We lagen op de bank, hij had een arm om mij heen en ik lag gewoon tegen hem aan. Ik heb soms een vermoeden dat hij mij leuk vind... En ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet eigenlijk.
Nu vraag ik me af hoe jullie dit vinden bij beste vrienden, en hoe ik verder met deze situatie om kan gaan.

7 reacties

Hoi

In principe kan die arm om je heen gewoon vriendschappelijk geweest zijn. Als jullie een goede band hebben, zouden jullie hierover kunnen praten. Praten jullie wel vaker over persoonlijke dingen?

Groetjes
Kenshin
Hey

Ik doe precies hetzelfde met mijn beste vriendin en zij bij mij. We geven elkaar gewoon knuffels en slaan onze armen over elkaars schouders. Voor mijn gevoel iels het echt niet anders dan als 2 meisjes of 2 jongens het doen hoor.
hee,

Ik zou het hem eens navragen of hij je leuk vind. En ookal zijn jullie beste vrienden, als jij hem ook leuk vind moet je met hem nemen! Maakt niks uit of jullie nou beste vrienden zijn of niet. Ik denk omdat jullie elkaar waarschijnlijk al lang kennen ( anders ben je waarschijnlijk geen beste vrienden ) dat jullie relatie lang kan duren: jullie kennen elkaar goed en kunnen elkaar dan goed helpen. Heel veel succes 😘
Hee,
Wat als hij je niet leuk vind en het op een vriendschappelijke manier bedoelt? Dan sta je wel een beetje voor lul. Ik zou het laten gebeuren en als het verder gaat het een keer vragen
proberen kan altijd @Girl.14 :)
Kan heel gewoon zijn ik hen vriendin gehakt waar bij ene high five eigelijk al ''te'' was en vriendinnen waarbij wel elke keer ene knuffel gaven. (een keer zo goede vriendinnen dat we hand in hand over het school plein huppelde en een jongen vroeg:vinden juilie elkaar leuk ofzo? Wij zo nee we zijn gewoon goede vriendinnen. En ik weet niet meer precies hoe maar op de een of andere manier gaven mijn vriendin en ik elkaar een kus en daarna moesten we heel erg lachen omdat we dat expres deeden voor die jongen ofzo??? Was in groep 3 weet niet ale details meerπŸ˜‚πŸ˜…) dus licht er heel erg aan als het ooit verder gaat dan wat jij wilt kan je dat gewoon aangeven maar het hoeft niks te betekenen hoorπŸ‘πŸ»
Hey,
Ik ben mijn beste vriendin zijn ook bestwel close (knuffelen en hand vasthouden etc) veel mensen op school maken daar kutgrappen over maar t boeit ons vrij weinig.

Reageer