Skip to main content

Hey ik was laatst op een feestje en opeens zoende een meisje mij en ik duwde haar weg en ging weg.

Ik heb geen vaste relatie alleen ben ik met een meisje wat aan praten want ze wilt voorlopig geen relatie en ze zei me gister dat ze tijd voor haar zelf nodig had en ze vrienden wilt blijven en mijn hart brak

ik had haar dat eerlijk verteld erna en nu is ze heel boos op mij en wilt ze me niet zien en praten en uiteindelijk zei ze dat ik haar de volgende dag mocht bellen zodat ik mijn kans heb om haar uit te leggen.

alleen ze doet zo boos maar ik kon helemaal niks ik zat vast en ben weggegaan ik wil gewoon dat ze me vergeeft en verder met me gaat ookal heeft ze ernaast nog tijd voor haarzelf nodig ik wil haar alsnog.

weten jullie wat ik moet doen?  Iemand aub?

Hoi,

Je zou kunnen vragen voor een gesprek van face to face en dan leg je haar alles uit. Als je niet weet hoe je het moet vertellen, wat vlgns mij het geval is, zou je ook een app(je) kunnen sturen, indien je haar telefoonnummer hebt. Ook zou je een brief kunnen schrijven of een mailtje sturen.

Misschien moet je haar ook wat tijd voor haarzelf geven, wat ze zelf ook al aangaf. Ik weet niet waardoor ze tijd voor zichzelf wou, maar misschien is dat ook geen prettige situatie. En toen jij je verhaal vertelde, dat ze toen boos werdt, omdat ze dan (miss) meerdere dingen door mekaar heeft.

Hopelijk heb je hier wat aan

Amber

Reageer