Beantwoord

ben ik verliefd?

  • 1 February 2020
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Badge

hoi allemaal ik heb een vraag, hoe weet je nou of je echt verliefd ben, ik vraag het mezelf all een tijdje en ik kom er niet over uit want er is een meisje en ik zie haar wel zitten ik heb zelfs een droom over haar gehad maar betekent dat wat of niet? ik durf dit eigenlijk niet aan iemand te vragen dus ik vraag het hier maar op:sweat_smile:

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 February 2020, 17:49

Bekijk origineel

3 reacties

Heyy

Heb zelf eigenlijk geen idee , ben nog nooit verliefd geweest, maar misschien dat je het leuk vindt als ze lacht om je grappen ofzo, dat je graag aandacht van haar krijgt

Groetjes

Kaas123

Hi p423,

 

tsja, hoe weet je of je verliefd bent?

Nou, als ik verliefd ben op iemand (een andere jongen is dat dan in mijn geval, maar ik denk dat verliefdheid voor iedereen wel ongeveer hetzelfde voelt), dan voel ik me blij en krijg soort van vlinders of kriebels in mijn buik.

Als ik hem zie of aan hem denk dan droom ik soort van over hem en fantaseer ik wat we allemaal samen doen. Gewoon, leuke alledaagse dingen, zoals voetballen of naar de film of gezellig samen zijn op mijn kamer ofzo. Dat je dan elkaar aan kijkt en denkt, ik ben we blij met jou. Je vindt die andere persoon dan ook vaak knap en mooi en lief enzo. Het is nog een beetje een droomwereld natuurlijk, omdat alles dan nog moet beginnen. Want het liefste wil je op zo'n moment natuurlijk verkering vragen/hebben. Dus er is nog wel wat te doen voor je echt samen bent. Vaak is het ook zo, dat ik dan wel verliefd ben, maar dat je elkaar dan toch niet zo vaak meer ziet of die ander heeft al een oogje op iemand anders enzo. Van die dingen gebeuren er allemaal.

 

Ik vind het ook niet gek, dat je over jouw droommeisje droomt. Ze zeggen toch wel, dat je in je dromen de dingen van de afgelopen dag(en) verwerkt en dan is het wel tof dat zij daar in voorkomt, toch?

 

Of dromen altijd uitkomen, tsja, daar kun je altijd op hopen, maar ik zou er niet vanuit gaan. Ik vind het gevoel dat je hebt als je je die droom een beetje kunt herinneren als best wel fijn en daar doe ik het dan maar mee.

 

De rest moet je echt irl uit proberen te zoeken.

 

Meestal probeer ik dichterbij diegene, waar ik verliefd op ben, te komen

 eerst gewoon, alledaagse dingen doen. Zoals, schoolprojectjes en huiswerk om zo dichterbij te komen. Later een keertje afspreken en iets anders, leuks te doen. Na een tijdje merk je dan wel of jullie een klik hebben en dan wordt het tijd om je 'stoute schoenen’ aan te trekken en haar of hem (in mijn geval) te vragen.

 

Verliefd zijn is wel cool. Vooral als het goed afloopt, maar anders vergaat de wereld ook weer niet. Dat kan ik uit ervaring zeggen. Als ik wat met alle jongens zou hebben, waar ik ooit verliefd op ben geweest was mijn kamer wel te klein voor ze allemaal.

 

Geniet van het gevoel en het nu en kijk hoe het verder ontwikkelt.

 

Succes :relaxed:

 

Oh, ik weet ook nog wel een leuke site met leuke info voor pubers, dus ook over verliefdheid:

https://sense.info/nl/liefde-en-relaties

https://sense.info/nl/persoonlijke-verhalen/daniël-was-verliefd-op-een-meisje-uit-zijn-klas

https://sense.info/nl/persoonlijke-verhalen/tim-verliefd-op-een-meisje-van-15

 

Check ook de rest van site. Staat boordevol leuke en betrouwbare info voor jongens en meisjes van onze leeftijd.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Ik ben zelf dus echt een x echt verliefd geweest, ik zag he lt meisje de eerste keer en zat in een soort van trans echt heel raar. Ik denk alleen maar aan haar en aan niks anders echt heel raar. Als ik haar zie droom ik over de toekomst enzo dus ik denk dat dat wel een beetje verliefd zijn is. 

Reageer