Vraag

Ben ik verliefd???

  • 12 May 2019
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

Ik twijfel heel erg of ik wel verliefd ben. Ik kwam er 3 maanden geleden achter dat een jongen verliefd op me is. (Hij is best cute) Ik werd verliefd op hem en dacht elke dag aan hem. Alleen de laatste tijd krijg ik weinig kriebels in mijn buik als ik aan hem denk. Ik denk ook niet altijd aan hem. Ook als ik op vakantie ben vergeet ik hem gewoon. En ik zeg soms tegen mezelf dat hij best lelijk en irritant is. Ben ik wel nog verliefd op hem? Hiervoor had ik dit meer. Ik heb hem t nog nooit verteld. (Hij is wel heel erg verliefd op mij alleen te verlegen.

Dus ben ik wel verliefd. Zo ja wat moet ik doen...

3 reacties

Hey
er is al 3 maanden een jongen verliefd op jouw omdat hij je leuk vind (denk ik)
jij vind hem dus irritant maar weet niet of je verliefd ben

vind hij je leuk door uiterlijk of innerlijk? (de meeste gaan voor uiterlijk)
is hij sociaal
is hij zichzelf
wat vind hij het leukst aan jouw

vraag het hem en miss werkt het

suc6 en veel geluk

Mvg S
Hey,
Ik denk dat je verliefd was... Je denkt namelijk soms aan heb en dat het gezellig was. Ik denk dat je nu eerder als vrienden ziet dan als vriendje. Want liefde maakt blind is echt zo dus als je opeens zijn mindere kanten ziet dat is de liefde voorbij. Je kan wel vrienden met hem worden. Ik weet niet hoe hij is.. maar het subtiel zeggen is denk ik het handigste. Face to face niet op app ofz. Hopelijk heb je hier wat aan. Ik ben niet een liefdes expert. Volg ook je hart!

groetjes,
een persoon
Heej,
Ik denk ook dat je verliefd was. Misschien vindt je hem nog een soort van leuk, maar dat is denk ik niet genoeg voor een relatie.
Hopelijk heb je hier wat aan😊
Xx

Reageer