Skip to main content
Een meisje uit mijn klas is lesbisch. Ik zelf ben nog niet zeker van wat ik ben kwa seksualiteit. Maar ik wil haar graag kussen en ik denk er steeds aan. Ik ben autistisch dus som altijd alle feiten op. Ik zie bij mensen ook gwn negatieve dingen ookal vind ik ze leuk en dat maakt het moeilijk. Want is grappig houdt van dezelfde films we lachen de hele dag en ze is knap best klein 1.50 ofz maar wel rond en dat is wel positief. Ik ga over een maand met haar horrorfilms kijken en ik hoop echt dat we dan closer kunnen worden. En tot die tijd ga ik naar dingen zoeken die kunnen laten zien waar ik op val en of zei op mij valt. Ze zorgt ervoor dat ik hoop dat ik gay ben. Wat zijn dingen waar ik op kan letten?
Hey hey

Ik denk dat je verliefd ben.

Voel je veilig bij haar?

Vertel je geheimen aan haar?

Heb je al laten weten dat je haar leuk vind?

Kijk je veel naar haar?

Hopelijk kom je hier mee vooruit

Groetjes
Ik denk ook dat je verliefd bent. Maar om jezelf te beschermen moet je vooral niet een te hoog verwachtingspatroon ervan hebben. Want misschien heeft ze al een ander op het oog, of ziet je jou meer als een "gewone" vriendin,of weet ze zelf niet 100% wat ze wil. De "klik" moet natuurlijk wel van beide kanten komen.

Dus maak er een gezellige avond van, en probeer eerst zo'n "klik" te krijgen . Dus zorg dat je goed bent voorbereid (gedoucht, tandjes gepoetst , dat soort dingen) en praat gewoon over koetjes en kalfjes, zonder dat je meteen over lesbi zijn begint. Je kunt uiteraard wel wat complimentjes maken over haar, en toon je interesse naar haar hobbies en dat soort dingen en vertel ook wat over jezelf. Probeer gewoon het contact uit te breiden, nodig haar bijvoorbeeld eens uit bij je thuis. of ga ook samen andere dingen doen...

Als het allemaal goed voelt dan kun je wat persoonlijker worden.... Maar als je het idee hebt dat ze niet echt wil zal je dat ook moeten respecteren. Succes.

Reageer