Beantwoord

Ben ik nu een hoer/slet?

  • 6 May 2019
  • 5 reacties
  • 1973 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii dit gaat waarschijnlijk een lang verhaal worden dus kijk maar of je het wilt lezen:)
ik ben nu 16 en heb al 4 maanden een vriedje. Ik vind hem alleen steeds minder leuk en hij heeft mij met sommige dingen ook wel gekwetst dus ik wil het graag uitmaken. Maar nu komt het: ik had van de week een heel leuk feestje waar ook drank in het spel zat en toen heb ik met een andere jongen gezoend. En het is ook nog gefilmd. Nu heb ik hier natuurlijk heel veel spijt van en ben vooral bang dat dit filpmje verder rond gaat want een paar jongens hebben dit filpmje. Mijn vriendinnen zeggen dat ik het zi snel mogelijk moet uitmaken en niks moet vertellen over die zoen. Alle mensen die trouwens weten dat ik met een ander heb gezoend en die ook op het feestje waren hebben beloofd niks door te vertellen aan de buitenwereld, maar dus dat groepje jongens dje dat filmpje hebben van mij, zeggen tja je eigen schuld je moet maar niet vreemdgaan, maar zij weten het hele verhaal eromheen niet. Nu is het zo’n 4 dagen verder en ik hoor niemand meer over praten. Tot dat zon jongen dat zoenfilmpje naar mij heeft doorgestuurd van mij terwijl de 3 jongens die dat filmpje hadden hebben gezworen dat ze het hadden verwijdert. Ik heb tegen hem gezegd doe normaal dit doe je niet. Waarop die jongen zij: vreemdgaan doe je niet hoer! En toen barstte ik in tranen uit.
bijna niemand weet het verhaal erachter waarom ik dit had gedaan, mijn vriendje dwong namelijk van Alles: ik moest met hem zoenen tot seks met hem hebben terwijl ik dat niet wilde. Dus daarom heb ik als Payback met een andere jongen gezoend ( waar ik achteraf veel spijt van heb)
ik zie mijn vriendje pas weer over 2 weken na m’n examens. Wij hebben allebei examens. En dan wil ik het gaan uitmaken. Maar ik ben zo bang dat hij al van te voren te weten krijgt over dat ik heb gezoend met een ander. Omdat die andere jongens dat filmpje natuurlijk hebben.
En dan wanneer het uit is ben ik bang dat iedereen mij aanziet als ‘het meisje dat vreemd is gegaan’. Maar niemand snapt dus waarom ik het heb gedaan. Wat vinden jullie? En kunnen jullie mij misschien helpen.
( Oja ik zie mijn vriendje heeeel weinig dus daardoor kan ik het niet eerder uitmaken)
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 May 2019, 16:40

Bekijk origineel

5 reacties

hey,

Je bent pas een hoer wanneer je seks hebt voor geld. En dat doe je niet, dus je bent geen hoer/slet.

Het is wel lastig dat je je vriendje voorlopig niet ziet, maar aan de andere kant is het misschien beter. Je hebt kans dat als je het nu uitmaakt dat hij zich heel slecht voelt en in combinatie met de examens is dat ook niet heel verstandig.

Maak het wel zo snel mogelijk uit, dat is wel zo eerlijk. Trek je niet te veel aan van die jongens, ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers. In het ergste geval komt je vriendje erachter, dan hoef je het wss ook niet meer uit te maken.

De jongens hebben wel gelijk, vreemdgaan is iets wat je niet hoort te doen. Maar in jou situatie snap ik het wel. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt

liefs,
Xxjee
Ik ben een beetje laat, maar alsnog. Een hoer/slet ben je zeker niet. Je krijgt niet betaald voor seks dus je bent geen hoer, en je hebt geen seks met heel veel mensen, dus je bent ook geen slet.
Reputatie 2
Badge +1
Girl je bent pas een hoer wanneer je seks hebt voor geld. Als een jongen je hoer noemt heeft hij geen respect voor vrouwen. Dus trek je er niks van aan. Ik zou die jongen eerst uitschelden en daarna blokkeren en daarna klappen als je hem ziet. En maak het uit me je vriend. Want als hij jou echt leuk vond zou die wel wachten met seks en je niet zo dwingen. Maar je moet hem wel eerlijk vertellen dat je met een andere jongen hebt gezoend. Het is beter als het van jou komt dan van iemand anders of een filmpje.
Reputatie 3
Badge +3
Het is nu 3 maanden later zou ik mogen weten hoe het nu met je gaat?
Wat een kut vriendje dat doe je toch niet iemand dwingen dat is al 1 groot reden om het uit te maken.
Niet normaal iemand dwingen tot sex

Reageer